Впіймати вірус на свята 🤒

in Team Ukraine4 months ago

Усім вітання в Новому 2024 році.
Нехай здійсняться найзаповітніші мрії. Будьте щасливі та яскраві!

Ще два тижні тому навіть не думала, що випаду з процесу написання дописів аж так надовго. Але підступний вірус з температурою 39 вніс свої корективи: непомітно підкрався і зухвало вибив мене "з колії" на весь період новорічних свят.
Давно я так не хворіла. 🤒

Добре, що я заздалегідь подбала про подарунки для рідних та близьких, а Нова Пошта — про вчасну доставку. На щастя, всі отримали пакунки любові й тепла у переддень Нового року. І хоч настрій цьогоріч далеко на святковий (і не лише через ГРВІ), відчуття маленьких радощів, віртуально отримані від інших, додали мені сил і сприяли одужанню.

Сподіваюся, на днях вибратися на невеличку прогулянку до лісу. Бо два тижні "домашнього арешту", який влаштував мені вірус, добряче виснажили і набридли своєю одноманітністю. Тому так вже хочеться змінити "картинку" і вдихнути свіжого повітря в буквальному сенсі.

Відтак потроху повертатимуся до повсякденного ритму і темпу руху, зокрема й поновлюючи частоту публікацій на Hive.
До зустрічі!

Sort:  

О, це міг би бути заголовок мого поста, бо я також захворів на самісінькі свята. В мене нема температури, але повно мокротиння в трахеї, яке навіть говорити нормально не дає, лиш коли трохи його повикашлюю після прийому розріджуючих мікстур.

Після того, як спала температура, теж маю схожу ситуацію.