You are viewing a single comment's thread from:

RE: Як я хворіла вдруге

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Дякую, що поділились власним досвідом :)

На мою думку вакцинуватись для зручності у пересуванні - також причина. Бо, наприклад, чоловікові більше не потрібно робити тести щоразу, коли в Туреччину потрібно, а там взагалі все закрито для невакцинованих було під час його останньої поїздки, тож ми не стільки сумнівались в набутому імунітеті, як хотілось, щоб життя було зручним. А "зайвої" вакцини ми боїмось приблизно так само, як зайвий раз випити щось типу німесілу. Мені зараз не можна, але чоловік не соромиться, коли щось болить.

Але по мені видно, що нова дельта пробиває імунітет, як власне і за кількістю захворівших по країнах видно, більш заразний зараз. З точки зору еволюції - добре, що перехворіли, бо людство так набуває імунітету, з точки зору індивідуальних історій... я все ще сподіваюсь, що батьків омине.

Я сьогодні в цьому каналі https://t.me/semen_yesylevskyy читала цікавий допис про те, що подібний вірус був більше ста років тому, і він саме з Росімперії пішов ("Russian flue")