Black streak in the middle of icy winter (Чорна смуга серед льодяної зими)

IMG_20221211_193740.jpg

Всім привіт...
Не можу писати. Лише смуток. Та й мало хто читає тут. Пишу ці рядки власне для тих хто читає.
А насправді хотілося би кричати на весь світ... Про що? Та знов про війну. Бо вона мене вперше торкнулася так близько.
Дні були якісь не дуже. Моя хвороба дуже затягнулася через те, що я не посиділа вдома хоч кілька днів підряд. Згодом захворів Вася.
Я втратила голос, а мої головні співаки теж похворіли. Отож чистим сумлінням я відпросилась із роботи.
У мене ніколи не вимикають світло. Але коли були приступи кашлю, я хотіла б помінятись із кимось хто сидить в темряві, але здоровий.

IMG_20221211_215213.jpg

IMG_20221213_154054.jpg

Ось нарешті випав сніг, а перед тим все навколо вкрилось кіркою льоду. Те, що я раніше бачила лише на фото у нашому Вулику, стало реальністю і в моєму краї. Я йшла в аптеку купити ліки коту і нашвидкоруч зробила кілька фото... Сніг ще падав, отож надто насолодитись процесом не вийшло.
Раптом я зустріла свого сусіда з батьківського дому (ми живемо в сусідніх районах).
"Ей,що ти тут робиш?" — "Мав деякі справи".
Трамваї не їздили через налипання льоду на дроти. Я запропонувала сусіду пройти на автобус неподалік.
"Ти вже чула,що сталось?"
В голові одразу думки, чи була тривога. Ні, не було. А може проґавила.
"Я не дивилася новин. Десь був приліт?" —
"Іван загинув, Оксанин".

IMG_20221211_193824.jpg

Нерозуміння змісту. Так, це напевно перше що в голові. І дихати важко.
А потім розум будує свій ланцюжок фактів, щоб було логічно. Війна триває дев'ять місяців. Людина пішла в ТРО. Спочатку була у своїй області. Потім кинули на передову. Бахмут. Найпекельніше пекло. Що дивного? Ей, скільки некрологів ти щодня читаєш? Але душа все одно заперечує. Так завжди. Мабуть мій знайомий щось переплутав. Може Іван в полоні, може пропав безвісти. Он мої батьки нічого про це не знають, я щойно з ними розмовляла...

Сусід пішов додому пішки, а я чекала на транспорт. Оксана - це наша сусідка, ми з дитинства дружили всі разом, будучи майже ровесниками. Ще кілька днів тому ми розмовляли, коли я була у батьків в гостях. Вона казала, що чоловік їй дзвонив майже щодня.
Ще одна з тисяч смертей... Ми навіть не знаємо, скільки наших загинуло там. Але серед моїх близьких друзів він перший.

Bokeh with Candle by M3los93 on DeviantArt.jpeg
Photo


Іван воював в АТО. Ще тоді сильно пошкодив здоров'я... Були проблеми з тиском. Коли почалась війна він одразу пішов в терборону. Спочатку охороняв рідну область, кордони з Білоруссю, а потім...
Він не мав туди йти. Це майже те саме, що йти на війну без руки чи ноги.
Хтось втік за кордон, хтось купив меддовідку чи заховався. А чесні, сміливі і прості пішли в бій.
Війна забирає найкращих.
Ну що ж, нехай живі помстяться за мертвих.
Завтра похорон нашого героя... Нема слів, нема сил писати якісь там патетичні фрази. Є лише ненависть, коли помирає хтось із близьких звичайно вона стає більш відчутною, аніж коли дивишся новини по телебаченню.

Слава Україні! Героям слава!

IMG_20221211_214817.jpg

Sort:  

В моему городі рідко коли світо не вимикають. Кожень день близько 4-5 годин. Але лучше бути стількі без світла, чим с Росією

Дякую за ваш відгук!!!
У нас також люди дуже страждають. Деякі райони без світла майже весь день. Також у селах складна ситуація. Я мабуть живу відносно недалеко від лікарні і тому мене не вимикають...

Співчуваю вашій втраті. Велика шана герою. Нехай спочиває в мирі. Тримайтеся.

Дякую, Ганю!
Я оце себе картала що не поїхала на похорон (якраз сьогодні відбудеться у селі, за 70 км від міста). Ну вночі знову дико кашляла, то совість вже не мучить.

У мене в колеги, буквально в перший день повномасштабного вторгнення, загинув брат, військовий, з 2014 року був постійно на фронті. Я його знала лише по фото, але неможливо було прийняти таку страшну звістку. Юля міцно трималася, і через тиждень разом із чоловіком з ризиком для життя поїхали власним авто забирати тіло на непідконтрольну Україною територію. Потім загинули хлопці з елітного спецназу, друзі мого брата, координати яких здала якась сволота за 300 баксів. У Сергія залишилася дружина з дитиною 6 місяців (уже ось майже рік дитині буде). І скільки таких покалічених доль. Просто втрату тих, кого більше чи особисто знав, гостріше переживаєш. Але всіх шкода, за всіх болить. Одужуйте якнайшвидше.

Так, ти вірно Орисю кажеш - наша ненависть, біль зростає, коли загинув хтось з близьких людей, кого ти знав особисто ...
Герою слава і вічна пам'ять!

Оль, дякую за відгук і підтримку!!!

Співчуття... Біль втрати нам важко переживати, бо українці люблять життя не просто як фізіологічну данність, а як можливість вільно жити, творити та радіти навколишньому світу. Тримайтесь.

@socbez1, дякую!!
Смерть ворогам, російським оркам!!!

Дуже співчуваю вашому горю! Світла і вічна пам'ять Герою! А вам скорішого одужання! А ці нелюди-рашисти хай згорять в пекельному вогні!

Щиро дякую за відгук!!!

Manually curated by brumest from the @qurator Team. Keep up the good work!

@qurator, thanks for your support!

Dear @lilideleopolis,
May we ask you to review and support the our proposal renewal so our team can continue its work?
You can support the new proposal (#248) on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/248

Thank you!


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @ua-promoter ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Hang your images in your toilet on the door and enjoy, putinophile.