Magical Nowember calls me for a walk (Чарівний листопад кличе у мандри... Трохи Львова і думок;)

in Team Ukraine2 years ago (edited)

1638049411575-01.jpeg

Привіт, друзі!
Сьогодні була гарна сонячна днина, яка принесла мені нові враження і думки.
Я знову опинилася у прекрасному історичному центрі мого міста.
Як це приємно, коли на площі Ринок немає натовпу. По-перше, через те, що вже досить прохолодно. По-друге, через пандемію у нас тепер менше туристів, ніж колись.

(Найцікавіше було у квітні 2020. Тоді під час строгого локдауну люди були відсутні повністю. Мені чомусь таке подобається, ніби як із фільму про апокаліпсис).

1638050441010-01.jpeg

Останнім часом я стала важкою на підйом. Але сьогодні мала поважну причину вибратися у місто: зустріч із новою знайомою, якій сподобалися мої вірші на квартирнику і вона захотіла придбати кілька збірочок собі та друзям.
Це круто;) Ну і я виявила у своїй квартирі досить суттєві поклади двох власних збірок. Ви натяк зрозуміли?:)

1638050208519-01.jpeg

1638050281050-01.jpeg

Ми поспілкувалися за кавою у затишному місці. Колись я бувала у цьому "Челентано" на площі Ринок, але конкретно цього залу не знаю, може він новий. Тут досить розкішний інтер'єр. Кришталеві люстри, репродукції відомих картин і великі вікна з дуже красивою кам'яною ліпниною навколо. Мабуть, тому тут прозорі стільці, щоб ніщо не відволікало уваги від споглядання картин:) Окрім піци, звичайно... Цікаво було б сюди повернутися, але час пролетів швидко і я ще мала зустріч з мамою.

1638050643306-01.jpeg

1638050552472-01.jpeg

1638050493958-01.jpeg

Ми давно планували зробити невелику фотосесію та потинятись вуличками міста і зайти у якісь церкви.
Але який же короткий листопадовий день! У пошуках сонця наші погляди зосередились на церкві Михаїла, яка стоїть високо на горбочку.

1638051297861-01.jpeg

IMG_20211128_002033.jpg

Ми пішли по вулиці Руській і зайшли у подвір'я старовинної Успенської церкви, яка є перлиною Ренесансу. На жаль, всередину потрапити не вдалось, адже в період карантину тут відчинено лише під час богослужінь. Зате ми дізналися, що відбувається реставрація каплички Трьох святителів (якраз через неї віряни заходять у саму церкву).

1638050128488-01.jpeg

1638051384122-01.jpeg

Я дуже люблю цей храм через його гармонійні пропорції і красиві деталі,зокрема ліпнину на порталах. Цікаво, чи відчистять стіни в ході реставрації? Колись у Львові будували з темного пісковика. Оскільки цей камінь є пористий, то швидко наче губка встоувпв у себе дим і пил. Тому з часом будівлі ставали сірими і майже чорними. Мені здається, що у цьому є свій шарм!

1638050872592-01.jpeg

1638050750806-01.jpeg

Згодом повз Порохову вежу ми вилізли на крутий пагорб, де стоїть церква Михаїла і монастир отців студитів. Це чудовий зразок бароко і одна з домінант міста, яку видно з багатьох точок!

IMG_20211127_151941.jpg

Оскільки мама ніколи не була всередині, то вона пішла туди, а я досліджувала подвір'я. Наприклад познайомилась із таким трошки дивним та симпатичним левом, у якого проблеми з прикусом 🙁.

1638048878002-01.jpeg

1638048800913-01.jpeg

1638051506054-01.jpeg

У храмі панувала півтемрява. Якраз закінчилися хрестини і люди робили фото, а ми ходили по бічних навах, розглядаючи розписи та ікони. На жаль фрески вже сильно стерті і потребують реставрації. Це буде кропітка робота, адже там замальований кожен сантиметр простору:)

1638050952692-01.jpeg

1638051339533-01.jpeg

Біля Порохової вежі мене чекав "сюрприз". У своєму минулому дописі я згадувала про цікаву сучасну скульптуру, зміст якої мені важко збагнути. Я то думала, що вона з суцільного гіпсу. А сьогодні помітила, що її демонтували, і що всередині вона має каркас. А матеріал я не визначила, але він трохи м'який. Можливо це була навчальна робота студента.

1638049785516-01.jpeg

1638049759769-01.jpeg

Сонце невпинно котилось донизу, нагадуючи про час. Було дуже круто ловити його останні промені,що застрягли у жовтому листі каштанів. Так, виявляється воно ще висить на деревах...

1638049847078-01.jpeg

1638048705405-01.jpeg

1638049937126-01.jpeg

Наша подорож завершилася проходом по вулиці Валовій, біля мурів старовинного монастиря Бернардинів. Виявляється, мама колись жила на цій вулиці, орендуючи кімнату. Про це ви можете почитати тут, якщо любите Львів і монохром!

1638051045177-01.jpeg

Висновки, які я зробила:
1.Не такий страшний листопад як його малює моя уява:)
2.Поволі у мені прокидається інтерес до цього міста. І частково у цьому винен наш рідний вулик. Адже я ділюся з вами враженнями.
3.У місті краще гуляти в компанії, аніж самій. Зрештою, це досить нормальне бажання людини яка кілька місяців прожила у майже безлюдному просторі.

А отже... далі буде:)
До зустрічі!

1638049569654-01.jpeg

Sort:  

Було круто! А на наступний раз потрібно трошки швидше починати подорож:) Бо день таки короткий!

👍🌄

Мені дуже сподобалась стаття і особливо фото з вашими тінями!

Щиро дякую за відгук!:)

Thank you for sharing this amazing post on HIVE!
  • Your content got selected by our fellow curator @priyanarc & you just received a little thank you via an upvote from our non-profit curation initiative!

  • You will be featured in one of our recurring curation compilations and on our pinterest boards! Both are aiming to offer you a stage to widen your audience within and outside of the DIY scene of hive.

Join the official DIYHub community on HIVE and show us more of your amazing work and feel free to connect with us and other DIYers via our discord server: https://discord.gg/mY5uCfQ !

If you want to support our goal to motivate other DIY/art/music/homesteading/... creators just delegate to us and earn 100% of your curation rewards!

Stay creative & hive on!

Thanks for your support 💟💟💟

Так, Львів чарівний в будь-яку пору)) До речі я був у цьому місті як раз в квітні 2020 року - дійсно Львів був майже безлюдний, причому в Києві тоді масочного режиму ще майже не дотримувалися, а у Львові все було вже строго))

Не "Челентано", а справжній музей! 😉

Так, причому інші зали там цілком звичайні:) тому це було несподівано.

Колись був там, такого не пригадую, мабуть недавно з'явився

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Thank you very much for your support!