I dream of peace and cozy country life (UA)

GridArt_20230417_170935271.jpg

Всім привіт!
З Великоднем усіх вас, друзі, хто святкує у ці дні!

Скучила за всіма. Настрій не святковий. Буде свято, коли врешті закінчиться війна. Буде свято, коли я прилаштую своїх підопічних і зможу зітхнути з полегшенням.
У мене такого майже ніколи не було. Це чарівний час цвітіння аличі і форзиції. Мій улюблений час! Навіть торік, у розпалі війни і відчувала більше радості від споглядання природи. Зараз мою радість хтось випив і вже те, що я пишу ці рядки — це щастя.

GridArt_20230417_165742726.jpg

Контрасти весни. Різниця у часі — тиждень.

IMG_20230417_005019.jpg

1681571837710-01.jpeg

Ходили з мамою святити паску.

IMG_20230415_164546.jpg

Як тільки я почала писати ці слова і обирати фото до поста, то стало легше і веселіше. Отож, якщо вам зле, пишіть сюди:) Найбільша мрія - пошвидше виїхати в село, де я зможу більше писати, творити і менше думати про дурниці. Оце ми з мамою були в селі десь тривалістю добу. Думки там думаються зовсім інші.
Львів для мене — це концтабір покинутих тварин... Але насправді не лише Львів. Маленькі містечка у ще гіршому стані. Я хочу врятувати всіх, але не можу, ну бо я не Бог. Тут лише підхід держави і свідомість простих мешканців можуть щось змінити.
Від усвідомлення цього починається депресія. FB це взагалі зло...

GridArt_20230417_165927934.jpg

Зліва — Юпітер, котик без очей. Справа — новонароджені діти вуличної киці. Внизу — мамин Нюша (це хлопчаче ім'я і нашому випадку).

1681732247431-01.jpeg

1681732540768-01.jpeg

В місці, де думаються інші думки.

IMG_20230410_172217.jpg

Сьогодні мене не туди заносить, адже я пишу в ініціативу @shady Суботній фотодайджест і тут доречно буде писати про щасливі моменти життя, зафіксовані на камеру. У моєму телефоні квіти і коти. Я не можу навіть змусити себе зробити селфі.
Та перегляд цих світлин приносить мені радість і сподіваюся вам теж. Весну не зупинити!:)

Дякую вам за увагу! Па 💞

GridArt_20230417_165552460.jpg

Sort:  

What a cute cup! :D

Thanks, I agree... 😻 This is gift of my dear friend @lv-teacher.
Cats are everywhere!!!🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛

Гарні світлини! Обожнюю весну, коли все квітне! Ми всі теж дуже чекаємо перемоги, тим паче, що лінія фронту проходить зовсім поруч, і прильоти бувають досить часто в Запоріжжя.(((

Дякую за відгук! Я собі не можу уявити, як люди живуть так близько до війни... Ви дуже мужні!
Тримайтеся, ще трохи. Думаю ворог вже не має стільки сили....

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congratulations @lilideleopolis! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 80000 upvotes.
Your next target is to reach 85000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - April 15, 2023
The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!