Sort:  

Дякую за допис.
Ляжу спати з мрією прокинутись у світлому майбутньому )

Завтра ще передивлюся одного разу було не достатньо. Доброї ночі.

До завтра

Не досить вдалий скрін. Та вона відтворила верхівку піраміди.
Для мене це ще символ - життя на камені. ( квітки на камені, мистецтва на камені), все ж життя дає жінка.

А трикутник про триєдинство. Про вогонь. А жінка вода, і вода була на початку.

Дві стихії з яких почалося життя.
Символічно. Дуже потужно.
Козацький луг затопили, вогонь в країні маємо.
Хочу життя…. Хочу золоту єпоху для своєї країни 🥲
Дівчата молодці 👏

Глаз Алмаз

Передивляюся кліп. Помітила ще такі нюанси, що дівчата виявилися сталеві ))))
😂
А ще маленька безодня побачити яку для мене ніби отримати маленьку нагороду.

Ну все я пішла рюмстаии , як же мені все - символічно. І пісня гарна. Про баланс як я розумію 😂 ( ⚖️ )

В мене скрін цієї безодні в пості. Дуже гарний візуальний кліп. Та і 3-е місце, я на мене, ще круче першого

— Я йду з математики. Не розгледіла я вчора ту викрутку. 🤭🤭🤭

Оригінально 🤣🤣🤣

dl9 mene se - pro stare na novuū lad.

🔥🔥🔥😊🔥🔥🔥 понеслось

vajko povirutu v te ho vona spivae 4usty pravdy.....

Тут або вірити або ні, іншого не dano

В таке повірити) Божевілля)

Всі ми того, хто більше, хто менше. Не даром я став психіатром 🤣🤣🤣

А я вважаю що :
Ми — це народу відвічне лоно,
Ми — океанна вселюдська сім'я.
І говорячи що хтось з нас безумець, ми кажемо - безумець Я.

Я вже в 100 раз переглядаю відеоролик ….

Він того вартий )

Це ти до чого?

Златка мала тобі щось нагадати 🤣

Короче, розкриваю карти.

Златка мала тобі , просто, нагадати нашу розмову про кота в чоботях)))

Ту яка 1 міс назад була і зараз її не перечитати?

Ту де ти писав типу - ой, а я що не писав допис про мультфільм «Кіт у чоботях. Останнє бажання».

Блін, реально не писав, дякс що нагадала

А картинка просто смішна.
Те що вона кричить просто збіг.