You are viewing a single comment's thread from:

RE: Вечірні мемуари

in Team Ukraine2 months ago

З фото згодний. Аот пісню я найду. Не може ж бути таке, що вона на радіо буде грати лише раз. Якщо вже раз крутили то велика ймовірність що будуть крутити і ще раз.

Дякую, що знаходиш час читати і писати коментарі 🙌

Sort:  

В тебе тут конкурс халявний, в якому пишеш коментар і виграєш приз, конкурентів мало. Тому от приходиться читати, коментувати.. 🤭

Ааааа, так все через конкурс... Зрозуміло

Яка приманка, такий на неї і тип ссавців збігається…
Світлих янголів треба на щось інше ловити.

А хитрі трікстери, зроблять вигляд , що клюнули на приманку, отримають своє і счезнуть ✨✨✨

😂😂😂

Що я тобі розказую. Ти ж сам ще той Лис - Микита.

Не знав що відповісти, тому спитаю 🤣

Думаєш це погано?

От хитрий лис. Я завжди забуваю хто ти є. Це ти маєш мені розповідати, про таких персонажів. І казати, що матриця так працює , що негатив у фото картки є завжди.

Я взагалі то, не розбираюся у внутрішньому світі. 😂
Але десь чула, що визнавати свої «не янгольські» риси характеру це добре.

А взагалі такі «пʼяті персонажі» як писав Стівен Кінг, несуть зміни в стандартні сюжети.

І завжди в топі 😂.

Тож думаю 🤔 , так як Кінг теж завжди в топі, і штампує книги так наче йому їх надиктовують ( на осіннє рівнодення чувак родився - магічний час)
і йому близький цей персонаж.

Тож мабуть це добре ?

Не можна з усім погоджуватись…

Я ж не з усі погоджуюсь, дякую що нагадала )))