Sort:  

От хитрий лис. Я завжди забуваю хто ти є. Це ти маєш мені розповідати, про таких персонажів. І казати, що матриця так працює , що негатив у фото картки є завжди.

🤣🤣🤣

Я взагалі то, не розбираюся у внутрішньому світі. 😂
Але десь чула, що визнавати свої «не янгольські» риси характеру це добре.

А взагалі такі «пʼяті персонажі» як писав Стівен Кінг, несуть зміни в стандартні сюжети.

І завжди в топі 😂.

Тож думаю 🤔 , так як Кінг теж завжди в топі, і штампує книги так наче йому їх надиктовують ( на осіннє рівнодення чувак родився - магічний час)
і йому близький цей персонаж.

Тож мабуть це добре ?

Хто зна, хто зна :) Я й сам уже не впевнений :)))

З іншої сторони, не використовувати свої таланти то є гріх (не я придумав, так в біблії пишуть, чув, ще не читав)

Був у мене лис у снах.
Сни трактувати вмієш ?

Ти 3-й раз задаєш це питання.
Перший раз я відповів так
Другий раз НЕ відповів
Третій раз - вчусь

Мій розшифруєш сон ?
Вівця снилася сьогодні , цікавий готичний сюжет. Не можу вдуплитися.

Тільки для тебе малюю алкгоритм (вдруг, пальцем внебо спрацює):

Ази. Сон може тлумачити тільки сама людина. Будь-яке тлумачення зі сторони вже викревлення. Відповіді на сни (як і чашу) треба шукати в собі.

  • Намагаємось пояснити сон як спробу «допрожити» на основі прожитого (побаченого, прочитаного і тд..) досвіду на протязі дня (кількох днів)
  • Якщо не вдається. Включаємо асоціації (в твоємо випадку можна і асоціації, асоціацій. Уява в тебе жива та і база знань про символи велика, тому можуть бути будь-які інтерпретації).
  • Намагаємось згадати весь сюжет, а не розбирати якийсь конкретний символ, чим більш цілісна картина тим краще. Важливо як те що було до так і те що було після.
  • Тепер давай на прикладі. Вівця у кожного асоціюється із чимось своїм. Наприклад, коли я згадував з чим в мене асоціюється вівця, в даний момент часу – це була книга «Алхімік» де Саньяго пас овець. Сюди ж образність жертви, як самої людини так і в образі ціни, яку треба заплатити «ритуал жертвоприношення».

Копай від того, що перше в голову приходить.
Думаю (майже впевнений) в тебе непогана інтуіція. Сюди ж, можливо ти не хочеш сприймати свої асоціації стосовно сна, чому?.

Ну, і завжди можна карти кинути…

Дай зв’язок – зайшло?

Попередній сон був про трасмутацію змії в рибу, яка потім стала на хвіст і стрибала за краплею води, тому я й почала за риб, для мене це знаки зодіаку, і ще ні разу такі трактування не підводили. Так й далі розвʼязувалась мотузка між зодіакальними рибами - тож це підтвердження. Я хотіла ототожнити це з еволюційним виходом риб з води на землю. І з психологічним , на мою думку, ритуалом розпʼяття Христа.

Я зрозуміла. Дякую. Попередній сон допоміг. Тоді Овен теж зодіак як символ нового народження. До цього я думала про нього як про золоте руно чі жертву. Хоча імператор теж варіант.

Навіть не думала, що є звʼязок. Тому що читала інше - якраз про те, що звʼязку не має.
Але як це вилити в творчість, це складна задача в обох випадках.
Але час покаже. Мерсі.

Що лис значить ?

Не бачив цього коментаря. Дивно...
Ти краще мене знаєш символізм, чому б просто не написати?

Для мене лис це - хитрість=мудрість

А втоплення лиса в молоці ?

не можунічого подібного згадати. Ти про що?

Я знаю з точки зору однієї. Ти з іншої.