Sort:  

Круто 😎 🤘
Давай відправимо сьогодні, символічно буде зробити це в таке свято ;)

Ти думаєш на Хайві опублікувати?

Так.
Не люблю працювати задарма.
Тільки після 15 думаю. А ти ?

Так і я опублікую, але після того, як уже офіційна книга буде опублікаована на алфавіті (ніби)

Книга?
Я про це не бачила. Так звісно тоді, вірно буде публікувати роботу вже після виходу.
Не хай полежить.
Їсти вона не просить )

На рахунок історії - Респектіще!!!

Хоча (трохи конструктивної критики) що ти, що я, змазали кінець...

Думаю, обидві історії приблизно однієї якості. Хоча... Жартую 🤣🤣🤣

Я здивована.
Молодець.
Твій кінець мені сподобався. Єдине до чого притензія, слово спор на початку, якось різнуло по вухам.

Я скидую свою писанину …

У візок глянь

Він пустий

Я, напевно, спочатку в телеграм скину

Ок, в приват ? Чі в одну з гілок.

Там є гілка готові роботи

Я теж туди думала…
А є ще якесь місце ?