Мої нові речі і думки.

Привіт усім. Мені просто життєво необхідні були нові зимові чоботи. Старі чоботи постійно пропускали воду в середину. А ще мої старі чоботи мені,дуже подобалися. Я з ними багато чого пізнав і багато де був. Мені їх купили в Польщі. І це був містечок в той час. Мої ніжки пам'ятають, як ми бігали по засніжених горам Ліманової.

Це я радий в нових чоботях!

Моя нога виросла і мені потрібно було вибрати нове взуття. В магазині я приміряв чорні, коричневі чоботи. Та усе було не те. Мого розміру не було в наявності з того взуття, яке мені подобалося. Мама хвилювалася, щоб мені було зручно і тепло. Потім працівниця магазину принесла нам ось ці чоботи.

Мені вони не одразу сподобалися. Я трохи в них походив по магазині. Мені здалися вони трохи смішні. Але моїх ніжкам було добре в них. І я погодився на покупку. Тепер моїм ніжкам тепло і зручно і є місце куди рости.

Я ще не писав, що відвідую секцію бойового гопака "Шаблезуб". Я вже маю чорні штани, і тепер мені видали таку футболку. Я з нетерпінням чекаю кожне заняття. Мені дуже подобається проводити час з тренером Антоном і хлопцями. Дуже хочу прийняти участь у змаганнях. Можливо тоді мені видадуть червоний пояс.

А з понеділка в мене починаються уроки в школі. І в мене ще секція з шахів і образотворчого мистецтва і плавання в басейні. В мене дуже цікаве життя.
Дякую всім за приділений час.