You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive на хлопський розум

in Team Ukraine2 years ago

Дякую! Корисна інформація як для новачка, було б непогано вставляти скріни як доповнення. Наприклад як лайкнути не можу зрозуміть.

Sort:  

@markizdeone, щоб лайкати потрібно хоча б дочекатися першої виплати за пост. Краще десь тиждень чи два нікого не лайкати, щоб накопичити силу. Або просіть когось із друзів щоб вам делегували (тобто позичили) хоча б 50 НР. Тоді вам буде комфортно:)

Дякую, 50HP це вже зрозуміла конкретика що потрібно робити)

Дуже в деталі я не вдавалась, бо їх дуже дуже багато, а що саме гайбільш цікаво, я точно не знаю.

Я лайкнути? Тиснете кнопку. Слайдером вибираєте силу:

img_0.8760325858962036.jpg

img_0.4976232695018953.jpg

img_0.9037260610722537.jpg

Дякую. Я з Вашою допомогою зрозумів що лайки це в хайв блозі називається як " голосовать за" і в мене не випадає така опція як вибрати силу. hive keychain робить це автоматично.

Ви не можете вибрати силу лайка, поки ваша Hive Power менша якогось порогу. Не памятаю точно якого саме, 500 чи що