Hive на хлопський розум

in Team Ukraine2 years ago

Цей пост насамперед для тих, хто дуже мало знає про платформу. Якщо ж ви просунутий користувач, то можливо ви зможете щось додати, чи виправити, чи уточнити. Тому що я, як і всі ми, весь час вчусь, борючись із лінню. Я не буду глибоко вдаватись в деталі, бо вам нема коли стільки читати, а мені писати. Це лиш напрямок для пошуків і роздумів.

image.png

Отже, не будемо лукавити. Ми всі тут певною мірою заради грошей.

Головне питання: як тут можна заробити?

З чого ж почати. Щойно зареєстрований акаунт має ні багато ні мало 0 HP (Hive Power). Якщо ви не хочете починати з буквального нуля, можна завести на платформу живі гроші. Купити на біржі Hive, завести її в гаманець і зробити Power Up. Або стати майнером. Але цей пост про блог.

Але ми любим халяву 😜 🤑 Тому на початку заробити можна тільки одним способом - написанням постів і коментарів. І тут настає момент для наступного пункту.


Чому ви тут?

Про винагороду вже було, а ще чому? Справа в тому, що головна ідея, тема, ціль Вашого блогу визначає те, для кого (у яку спільноту) Ви будете писати, і хто вас читатиме. Якщо ви почнете із бездумних постів про те, що сьогодні їли на сніданок, то фоловерів у вас не буде. Нема фоловерів - нема лайків. Є фоловери - лайки дещо імовірніші :) З іншого боку, якщо ви заявите себе книголюбом і меломаном, а через рік вирішите писати про спорт, то добра частина ваших фоловерів від вас відпишеться.

Ще одна важлива річ, про яку часто тут забувають. У вас є свобода слова. Тут немає цензури. Все, що ви запостили, залишається тут назавжди, і ніякий адмін не може цього видалити. Все написане вами, весь залитий контент належить тільки вам.

Отже, вибрати тему, чи кілька тем. І знайти спільноти за інтересами.


Інструменти

Підійшли до практики. Чим ви користуєтесь при написанні постів? Це теж важливо.

image.png

hive.blog - це те, з чого мабуть всі починали. Тут я висловлю свою думку. Це типу "рідний" клієнт платформи. В ньому є всі "рідні" фічі і можливості. На цьому з перевагами все. Для написання постів він незручний.


image.png

PEAKD - це веб-клієнт з найбільш, як на мене, просунутими можливостями для аналізу і розвитку. І він весь час розвивається. Працює у браузері, також має додаток для Android (але не для iPhone). Має інтеграцію із кошельком токенів Hive-Engine, лінки на інші популярні сервіси, що працюють на базі блокчейну Hive, чорновики, закладки, шаблони, сабміт поста за розкладом і статистику усього на світі.
Це не все, але те, чим я точно користуюсь. Вони весь час щось додають.


image.png

Ecency. Ще один дуже популярний і доволі зрусний клієнт. Має веб-клієнта (відкривається у браузері), але насамперед це додаток, який працює на Android, iPhone, Windows, Linux. На мою думку він є менш зручним, ніж peakd, але має одну (навіть дві) фішки. Push-повідомлення про все, що ви налаштуєте: коментар, лайк, реблог тощо. Ви більше нічого не пропустите. Друге - це очки (Ecency Points), які нараховуються за все, що ви робите в додатку. Їх можна використати для апвоту або реклами вашого поста. Реклама - це як у FB, через кожні 2-3-4 пости ви бачите рекламу.

Крім цих, є ще пропрієтарні клієнти деяких спільнот, як то palnet.io, leofinance.io, travelfeed.io, 3speak.tv і т.д.


Трохи незрозумілих цифр і слів

HBD, HP, RC, WTF... Особисто я ненавиджу абревіатури. Але раз вже ми тут, без них не обійтись. Peakd і Ecency покажуть вам наявні ресурси: Hive Power, Voting Mana, Resource Credits, і навіть Vote Value. Це все взаємопов'язане. Тут я б радила почитати (погуглити) про ці речі докладніше. Бо це тема не одного поста. Але я спробую коротше, на хлопський розум.

Resource Credits. Будь яка дія на Hive - це цифрова транзакція, підписана, зашифрована (читаєм на Вікі про блокчейн). Resource Credits або RC - це інструмент протидії спаму і ботам. Тому у кожного є обмежений кредит ресурсів, і кожна найменша дія - це мінус від цих ресурсів. Закінчився ресурс - треба чекати, поки він поповниться. Від 0 до 100 за 5 днів (здається). Ніколи не падала так низько 🤣

Hive Power. Тут зосереджена вся ваша влада 💪 Аналог із владою, як на мене, повністю доречний. Вас усі люблять, поважають, вашої дружби і уваги всі прагнуть 😈 Ви можете лайкнути набагато більше постів (більше заробити на курації), і отримати за це набагато більше вдячних фоловерів (ми ж з вами вдячні, правда?).


Контент, регулярність і таке інше

Писати треба регулярно. Це не значить кожного дня, але не пропадати надовго. Краще не писати більше одного поста на день. Ну добре, два. Кількість тут не переходить у якість. Ви можете, як спамер, зникнути з потрібних радарів. День = доба. Якщо раптом відчуваєте приплив красномовності, зробіть чорновик і поставте його в розклад.

Що б не нашіптував нам на вухо бог заздрості і зневірства, на Hive (такі да) цінується якісний контент. Нехай не одразу (а іноді й одразу!), і не завжди. Плагіат дуже активно засуджується. Що таке якісний контект - це предмет вічної дискусії. Для початку попрацюйте над оформленням. Встречают по одежке. Подивіться на кількість слів у вашому пості. Peakd та Ecency це вміють. Хочете, я вас здивую? Недавно в якомусь серйозному пості прочитала, що середній допис містить приблизно 900 слів. 😏 🤓 Ще є такий момент - dust threshold. Здається він складає 2 центи. Винагорода буде лише якщо пост набрав більше ніж dust threshold.

Про що писати? Особливо, коли нема про що. Універсальна порада де брати ідеї і натхнення. Не сидіть у своїй коробці. Виходьте за межі свого під'їзду, подвір'я, ходіть по сусідах, не встидайтеся! Стоп, я ж не буквально. Читайте пости інших. І не тільки нашої спільноти. Вам стане в пригоді англійська, або гугл транслейт. Ви будете вражені, наскільки світ за межами вашого блогу різноманітний. "У Вашої машини ще й досі чорні шини? Тоді ми відносимо Вас до меншини". (с) Так от я зараз не про це. Людей з різними захопленнями тут купа, тому ви точно знайдете групу за інтересами.

Тут є буквально все: любителі готувати, плести гачком, розвінчувати міфи, шукати зраду, гадати на картах, фотографувати, малювати, доглядати тварин, вирощувати кактуси чи гриби, грати на дивних музичних інструментах, ходити по базарі (я не жартую), малювати і фоткати графіті, спотворювати картинки, дивитися небо, море, гори, зорі, хмари, робити селфі і ... я навіть не знаю, що ще. Стрічка переповнена конкурсами любителів тіней, паранормального, квітів, навіть алфавіту... Декі шедеври треба постити у певні дні тижня. Ще можна звернути увагу на найпопулярніші теги. У конкурсі можна виграти (крім звичної винагороди з пост) ще й токени Hive/HBD. І не тільки ... 😊 😜


Взаємодія

image.png

Ви знаєте, що на коментуванні новачок може заробити так само, як і на своїх постах? Тому don't be a stranger ;) Як я вже казала, ваша щирість і небайдужість окупиться. Це не означає, що треба впасти комусь на вуха і заспамити коментами. Та ви і самі зрозуміли.

Не забувайте відповідати на коментарі під вашими постами, і винагороджувати хороших коментаторів (про це далі). На платформі є не лише правила, а й етикет 😇 💝

Репост.

Будьте допитливі, спостерігайте. Платформа розвивається, і ми мусимо. Час від часу відбувається Хардфорк (читаєм про блокчейн), і тоді правила/алгоритми дещо змінюються.


HP і заробіток на курації

untitled.gif

Голос - це не лише право, а й гроші! 😄

Курація - це коли ви лайкаєте чужий пост і за це отримуєте винагороду. Тоді ви не автор, а куратор. 😎 Але для цього треба мати хоч трохи HP (щоб заробити, не лайкнути). Звідки вона візьметься? З винагороди.

Винагорода за пост (коментар це теж пост) ділиться 50/50 між автором і кураторами. Автор отримує свою половину за замовчуванням теж 50/50. 😁 Тобто половину у HP, а половину у HBD.

Коли проходить 7 днів і настає час винагороди за пост, треба не відкладати, а забрати її в гаманець (бачите Pending Rewards -> тисніть Claim). Цей процес можна автоматизувати, бо нам вигідно якнайскоріше забрати винагороду і збільшити силу голосу (читай владу 😈). Поки винагорода Pending, вона не заробляє! Для цього є наприклад автоматичний сервіс від @arcange - https://peakd.com/autoclaim/@hive.autoclaim/userguide . Або інший сервіс (далі).

Отже, 50% винагороди додається до вашої HP 💪. А та, що у HBD/HIVE, просто лежить і чекає, і нічого не приносить. Ці токени треба перевести (конвертувати) у HP. Якщо у вас є HIVE, то Power Up перетворить їх на HP, якщо HBD, то їх треба продати / конвертувати у HIVE, а далі ви вже знаєте. Збільшили HP - збільшилась сила голосу і винагорода за курацію. Одразу.

Лайфхак. Якщо пост, за який ви голосували, після вашого голосування отримав непристойно великий лайк (згадали якісний контент), то ви заробите на ньому більше, ніж зазвичай. 🌟 ✨

Якщо ви вже трохи піднакопили HP, то можете заробити на курації. Не так багато, як за пости, але з цих маленьких цеглинок складається ваш майбутній статок ;) Тут вступає Vote Mana & Vote Power.

Voting Mana це як кількість енергії або життів у грі. Кількість апвотів обмежена. Тому їх роздають не як попало і кому попало (згадали якісний контект). Кожен апвоут зменшує вартість вашого наступного апвоту. Тобто якщо лайкнути 5 постів підряд з однаковою силою, то останній отримає найменше. А отже і ваша винагорода за нього теж буде найменшою.

Ви маєте 10 апвотів із силою 100% на день. Це означає, що якщо я на початок доби мала Voting Mana=100%, протягом доби я зробила рівно 10 лайків силою 100%, то на початок наступної доби моя Voting Mana знову буде 100% (це називається recharge). Якщо не 10, а 20 разів, то треба буде чекати 2 дні до повної підзарядки. Якщо ще точніше, то один 100%-й лайк зменшує Voting Mana на 2%. І якщо зараз ваша Voting Mana = 80%, то потрібна доба (і не голосувати!), щоб вона збільшилась знову до 100. Якось отак.

Якщо хочеться, щоб і всю Voting Mana не спалити, і підзарядитись, і багато голосів роздати, то можна ставити не 100% лайк, а менше (лінійна залежність). Але тут не треба забувати про вартість вашого 100%-го лайку і dust threshold. Бо якщо він і так ненабагато більший на 0, то 30% від нього буде вартувати стільки ж, скільки й на Фейсбуці. 😬

До речі, свій HP можна збільшити за рахунок делегації (хтось позичить вам свою HP на певний період). Делегацію можна виграти! Для цього, наприклад, треба регулярно приймати участь у Hive Power Up Day (#PUD) і мати репутацію не більшу .... забула скільки. Більше деталей. Я дізналась про це запізно, коли вже не могла претендувати.

Ще одне. Якщо ви не хочете, щоб ваша сила голосу простоювала марно (стояла на 100%), а проглянути стрічку нема часу, ви можете налаштувати автоматичне голосування, наприклад отут https://hive.vote/. Там можна виставити нижній ліміт, коли автоголосування припиняється. Так можна комбінувати ручне і автоматичне голосування. Там же налаштовується автоматичний Claim Rewards.

Якщо ж простой планується надовго, можна віддати свою HP в оренду (дегегувати) за певну плату. При цьому вона залишиться вашою, і її можна відкликати будь коли. З досвіду можу сказати, що розумно настроєна курація приносить не менше, ніж оплата за делегування.

І ще. Ви ж знаєте, що лайкати себе моветон усюди, а тут і подавно (згадали про етикет). І ці речі не загубляться в купі інших, бо є спеціальна і доступна статистика. Багато сервісів, спільнот і ініціатив не схвалюють самолайк.


Паралельний світ і різні токени

Цей пост і так вже розрісся до непристойнх розмірів. Тому постараюсь коротко і просто.

image.png

Крім Hive (основний токен платформи), тут крутяться і інші, на яких теж можна заробити. Свій баланс токенів можна подивитись на окремому сайті https://hive-engine.com/, там же про них і почитати, або у peakd.

Принцип дуже схожий. Уявіть, що це всесвіт, паралельний до Hive. Я накопичила певну кількість токенів creativecoin Staked у своєму гаманці (аналог HP). Я голосую за ваш пост. Якщо одним з тегів у вашому пості буде тег токена (в даному випадку creativecoin), то мій голос додасть до (вашої і моєї) винагороди за ваш пост якусь кількість токенів creativecoin. Ви (і я) їх отримаєте у день виплати винагороди за пост. Іноді частина їх одразу стає Staked. Якщо продати токени, вони перетворюються на SWAP.HIVE. Його можна вивести сюди на свій Hive-гаманець (Withdraw). А далі ви знаєте. Це найпростіше застосування. Іноді токенами виплачується винагорода чи участь у конкурсі. Деякі токени можна використати, щоб самому винагородити когось (BEER, PIZZA, LUV etc).

Важливо. Теги, що відповідають токенам, не можна використовувати як заманеться. Деякі дуже жорстко прив'язані до тематики поста, деякі ні. Не ризикуйте. Як дізнатись більше? Колись про це писав @cranium. Та й не тільки (ходимо по сусідах). Читайте опис токена, проглядайте пости по цьому тегу.

Токени можна використовувати по різному. Накопичувати і примножувати голосуванням, продати і купити інші токени, або Hive, який вивести на свій гаманець, а далі ви знаєте.


Фух! Що ж, я свою справу зробила. Далі діло за вами. І не забудьте, що через рік чи два ваша черга пояснювати новачкам, як тут все влаштовано! Добраніч 😉

P. S. А ще стільки всього не написала!...

P. P. S. Як і обіцяла, тегну тих, кому це може бути цікаво: @todkrank @lilideleopolis @socbez1

Sort:  

Як справжній хом'як роблю репост, а потім буду повільно штудіювати. Багато речей пишуть у посібнику, але не все... Мені здається справді корисні знання слід по крупинках всюди збирати. А ви нам принесли багато крупинок:)))) Велике дякую за титанічну працю.
@nadin-zakrevska, @rosanna-brava, може вам буде корисно почитати?

Або можна в закладки 😉

Дякую! Я старалась )

Дуже гарне повідомлення!

І Вам дякую 😊

Дякую! Я прочитала але мені це здається Америкою!🙄🙄🙄🤔🤔🤔

🙂🙃 стаття доволі об'ємна, тому її бажано по частинах читати:))) Але зрештою вам у всьому допоможе Надя. Вам головне писати;)
І я не знаю на якій платформі ви пишете, мені здається на peakd легше з усім розібратися.

Дуже дякую. Важко розібратись, але ми не здаємось!

Величезне дякую за корисний, змістовний, інформативний пост!!! Для мене, чайника-початківця, він як інструкція з користування) Завдяки Вам у новачків є можливість зрозуміти як все влаштовано! Дякую за Ваш час та знання!!!

Користуйтесь на здоров'я, і дякую за відгук!!

О тепер і я допер що і як. Тільки но задав питалля у своєму пості про делегацію, і зрозумів для чого вона. Дякую за труди

Оу, досі хтось його читає! Я дуже рада, що мій пост пригодився 👍
ua-promoter публікує пост щопонеділка, там дуже докладно розписано, що дає делегація. Крім того є Discord чат, телеграм, може і ще щось.

Дуже дякую за пояснення, про те як це все працює. Якщо чесно то самому розбиратись трішки було лінь, а ваш пост все розставив на свої місця😅

Дякую крепко. Прекрасний допис. Так легко і художньо написано, здавалося б, про технічні нудні речі. Багато прояснив для себе.
Але оце ще звернув увагу на одне явище, і не розумію як воно працює. Можливо, ви знаєте пояснення?
От є допис, за нього накидали винагороди, сума якої висвітлюється під постом. Проходить трохи часу і ця сума зменшується, іноді ледь не вдвічі, при незмінній кількості лайків. А є дописи, де сума "бетонується" і не змінюється абсолютно.
Що це означає і від чого залежить?
Ще раз дякую за і з нетерпінням чекаю відкриття нових земель в океані HIVE.

@socbez1, Хайв не стоїть на місці, відповідно до того росте він чи падає система перераховує вашу винагороду. На жаль останнім часом він падав, тому всі цифри повзли вниз....
От дописів, де сума бетонується, я не бачила:) Було б цікаво. Єдине пояснення: у певний відрізок часу хайв більш-менш стояв на місці.

Заернув увагу, що "бетонується" суми під дописами, які перемогли у "дописі дня". Всі інші плавають, так би мовити.

Ну можливо за них потім вже ніхто не голосує. Дивіться: вийшов пост. Спочатку голосують усі бажаючі, а потім через три чи чотири дні в разі перемоги у Дописі дня голосує вся команда тімюкрейн (це десь 50-70 голосів мабуть), а далі цей пост опускається кудись вниз по стрічці, навряд чи його хтось помітить. Отже, якщо нема нових лайків, то відповідно і винагорода нікуди не коливається.
Хоча після 7 днів під час отримання виплати вона все ж таки трошки що зміниться в одну чи іншу сторону.

Теж помічала таке. Я можу помилятись, але моє пояснення таке. Винагорода показується у $. Це долар. Вартість хайв (читай HP) весь час змінюється, тому і сума виплати плаває До слова, друга частина винагороди, що в HBD, тримається незмінною.

Дякую за допис! Нарешті є інструкція українською, бо англійською я не всі нюанси на розумів.
Наприклад відео на 3speak - я там зареєстрований, але я навіть лайкнути когось не можу, потрібен якийсь дозвіл (permision), так і не зрозумів де в налаштуваннях його шукати. Служба підтримки відповіла, але я все одно не зрозумів.
Буду дуже вдячний , якщо хтось мені напише подробиці на телеграм +48600169492 , або вайбер/ватсап +380935039388.
Всі побільше Хайву💪

А ви свій акаунт на 3speak прив"язали до акаунту на Хайв? Всі відео, які прив"язані, відображаються у звичайному хайв клієнті, і там же його можна лайкнути.

Я небагато знаю про 3speak. Відео не особливо знімаю, та й комісія у них 10%, як на мене - забагато.

Хіба прив'язував аккаунти, треба перевірити.
Не знав навіть про комісію.
Дякую за відповідь)

Дякую за корисну інфо. Тому що інфа з faqів не дає повного бачення картини, а пошук на hive працює так собі, та й іноді сам не знаєш, що шукаєш, то консолідований путівник дуже корисний🙌

Буду рада, якщо пригодиться. До речі, шукайте на Хайв з допомогою гугла (там можна вказати сайт, на якому шукати) 😉

Дякую! Корисна інформація як для новачка, було б непогано вставляти скріни як доповнення. Наприклад як лайкнути не можу зрозуміть.

@markizdeone, щоб лайкати потрібно хоча б дочекатися першої виплати за пост. Краще десь тиждень чи два нікого не лайкати, щоб накопичити силу. Або просіть когось із друзів щоб вам делегували (тобто позичили) хоча б 50 НР. Тоді вам буде комфортно:)

Дякую, 50HP це вже зрозуміла конкретика що потрібно робити)

Дуже в деталі я не вдавалась, бо їх дуже дуже багато, а що саме гайбільш цікаво, я точно не знаю.

Я лайкнути? Тиснете кнопку. Слайдером вибираєте силу:

img_0.8760325858962036.jpg

img_0.4976232695018953.jpg

img_0.9037260610722537.jpg

Дякую. Я з Вашою допомогою зрозумів що лайки це в хайв блозі називається як " голосовать за" і в мене не випадає така опція як вибрати силу. hive keychain робить це автоматично.

Ви не можете вибрати силу лайка, поки ваша Hive Power менша якогось порогу. Не памятаю точно якого саме, 500 чи що

Дуже класний, корисний пост, дякую. Стільки всього цікавого дізналась. Репостнула😉, бо я справжня білявка та с першого разу не все відклалося туди куди треба🤣🤣🤣

Знаю ) В мені теж білявка сидить, ще й лінива ))) Дякую за коментар і репост!

"Фух! Що ж, я свою справу зробила. Далі діло за вами." - Дуже дякую, реально: коротко, ясно і корисно!

Я чесно не думала, що стільки буде питань, і дуже рада, що була корисною 😊

Дуже гарний допис. І цікаво було прочитати . Багато чого повідала з допису

Дякую за відгук! Я рада, що він став вам у пригоді :)

Дякую, більшість моментів були відомі мені. Цікаво було б почитати ще про різні делегації HP та підтримку від ocd, appreciator, buildawhale та інших кураторів, наскільки я розумію, там також є певна система (не просто "впіймали випадково лайк за крутий контент"), а щось інше, наприклад, щоб приведені вами користувачі писали тощо.

Не впевнена, що десь про це можна почитати 🤷‍♀️

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 90 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
!PIZZA
6

Молодець! Класно написано. Реблог та уважуха:)

Дякі 😉

!BEER


Hey @stranger27, here is a little bit of BEER from @zirochka for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.

Найбільша проблема в мене зараз - нездатність зареєструвати нового користувача. На Есенсі не можу, бо IP не проходить ні з мого ноута, ні з ноута друга (хоча звичайний собі IP, не через VPN). На hive.onboard - "out of creation tickets". Платні варіанти ще не пробували, а мабуть, варто, хоча вони дещо підозрілі.

Ecency свариться на айпі? Може ви дійсно перевищили ліміт акаунтів. Ніде не аопадалась така інфа

Так, власне, не я перевищив, а в самого сервісу закінчились account creation tickets.
https://hiveonboard.com/create-account

Service Unavailable, бачу. Ясно. Отак разом і вчимось )

Ух, скільки слів! Для "ветерана" нічого нового, але новачкам буде корисно. Ви молодець! 😀

Дякую! 😊😇

Файно написано для початківців, які прийшли сюди та не розуміють як ця система працює.
Більшість з них, не розібравшись, полишає Вулик.

Насправді і просунутих багато зникло. Якось продивлялась свій список, і реально багатьох тих, з ким було цікаво спілкуватись, уже нема. Дехто все вивів, а дехто просто покинув.

Маю ще одне питання, в мене в Hive Keychain появився значок подарунка заклеймить HP. Я розумію нараховується якийсь відсоток на HP, Де можна взнати в яких пропорціях іде нарахування.

Мені десь попадалась інфа, що на staked HP нараховується відсоток, але який саме не було вказано. Спробуйте пошукати гуглом на сайті hive.blog

Мені вдалось знайти інформацію що в настройках голоса при голосуванні винагорода платиться 50/50 відсотків як HBD так і HP

![Снимок экрана 2022-02-05 222735.png](UPLOAD FAILED)

Снимок экрана 2022-02-05 222735.png

Це так. Але це не то. Завтра спробую теж пошукати з компа. Якщо знайду щось, відпишусь і теґну Вас.

Дякувати за таку інформацію. Бо було дуже багато пунктів на які треба відповідь. Ви допомогли

"розжувала" як і треба

Pelaku pasar tampaknya kembali selera masuk ke pasar aset berisiko, khususnya pasar saham. Kuat dugaan, hal ini disebabkan oleh tensi geopolitik Ukraina dan Rusia yang diprediksi bakal mereda.