Гра в мініатюри

in Team Ukraine8 months ago

Пам'ятаю, коли я була маленька і в мене була лишень 2 іграшки, лялечка і коляска, і коли мені дуже хотілось гратись, я мала вигадувати собі якісь забавлянки. Одна з таких була гра в колодязь. Я складала паличками різні будиночки, а коли подарували кубики, то це була просто неймовірна подія.

Я могла цілий день сидіти в кубиках і будувати, будувати, будувати... Напевне, з таких "будівельників " і виростає отака от творча особистість, яка може зробити мікросхеми, мікро, будь що мікро. Дорослішаючи, втілюючи свої дитячі мрії.

Тому коли я бачу ось такі маленькі проекти, або запроектований для демонстрації і ознайомлення з історією замок, це викликає в мене захоплення.

Уявляю, яка кількість сил і енергії, творчої, сильної, позитивної енергії туди вкладено. Майстер своєї справи, будує неймовірні речі, для наглядового просторового уявлення.

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @mellanna.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more