Марафони на все на світі заполонили Інтернет.

Привіт. Вчора я оглянула сторіси своїх друзів. І одна знайома написала таке:
"Коли ви починаєте дуже чогось хотіти, то починає діяти закон тяжіння"
Все, я зависла в роздумах. Я уявила силу тяжіння, яка стоїть міцно ногами на землі і уявила своє бажання, яке літає десь в моїх мріях і в моїх снах. Просто небо і земля ці два значення!
Я тоді написала, що якраз у мене виконуються другорядні бажання, про здійснення яких я не очікую.

20210808_155712.jpg

Ось вчора день повністю складався з міні завдань, назвімо їх пазлики. І коли в вечері я зрозуміла, що виконала усе, що запланувала і навіть більше,то моя картинка з пазликів склалася. Але це, лише завдяки моєму плануванню дня, чітким діям і взаємодії з людьми.

20210808_154049.jpg

20210808_154105.jpg

"Дивно, як правило , як чогось дуже хочеш- працює !
Можливо ти не правильно мрієш і загадуєш бажання?
Прогули безкоштовний тиждень марафону..."

"А що можна не правильно мріяти?"

"Так, можна не правильно загадувати бажання , їх обов‘ язково по- перше треба записати, у відповідний час , і заставити весь Світ працювати задля реалізації твоїх задумів та бажань!"

"Це схоже на секту, якщо чесно!"
Але я обов'язково послухаю для загального розвитку цей марафон, щоб правильно навчитися мріяти.

20210808_145741.jpg

У Львові є пам'ятник винахідникам гасової лямпи. Він знаходиться біля кафе з одноіменною назвою по вулиці Вірменській. Наш екскурсовод Ігор сказав, що треба потриматися за носа цього чоловіка, щоб мрія збулася. Максим по дитячому повірив і тримався за того носа довго і загадував бажання і мріяв, мріяв!

20210808_145755.jpg

Люди молодці, що навчилися продавати інформацію через інтернет. Зараз можна знайти різного роду марафони. Марафони схуднення і правильного харчування, марафони як вийти заміж, марафон як зустріти чоловіка, як готувати, малювати, вишивати, прибирати, і ще багато чого. Люди можуть онлайн навчити будь- чому. І тепер, ще й навчать вас мріяти.

20210808_155637.jpg

Мене це турбує. Бо я обожнюю мріяти, я цим займаюся як спортом. От цікаво, чи це будуть мої мрії, якщо я навчуся правильно мріяти, чи чиїсь, чужі?
І ще мені цікаво чи тоді достатньо буде тільки мріяти? Бо я продумую кожен з пазликів на перед, щоб мій день склався в яскраву картинку і я отримала задоволення від цього вечором.
Я завжди даю собі таке запитання:
-Звідки хтось може знати як краще для мене?
Бо це можу знати лише я! Як я відчуваю - так і дію, як я мрію - так і збудеться, не обов'язково зараз, а колись. От побачите)))))
20211125-23552.jpg

Моя версія - мотивація мріяти ось така!
Варто себе балувати, або здійснювати хоч одну, хоч маленьку мрію кожного дня ..
Я сьогодні купила нішовий парфум, давно мріяла про нього, і наважилася! А Денис написав, "що гарний коньяк, відразу видно- маєш смак!"🤣
А про що мрієте ви? Напишіть, і хай ваші мрії збуваються, я щиро цього бажаю!
Я мрію, щодня, мрію про сонце, про сніг, мрію про здоров'я мого Максимчика і батьків. Деякі мрії я вже здійснила, а деякі здійснилися самі, повністю і несподівано, а до деякий потрібно було докласти багато зусиль. Деякі мрії мене мотивують мріяти багатше, а деякі мрії надихають. Приємно, коли хтось здійснив мою мрію, я вдячна безмежно кожному.
Хтось скаже мрійниця знайшлася, дівчинка, навіщо мріяти, якщо платіжки за газ треба оплачувати, харчі купувати і уроки з дітьми
робити і ще багато буденного-щоденного клопоту.

20210808_174214.jpg

А я мрію, мрію про нас, про тебе. Подивитися тобі у очі, доторкнутися поглядом, а може навіть рукою, а може ти візьмеш мене за руку і покажеш свій світ? Мрію що якогось ранку ми будемо мріяти разом, на білих простирадлах. І неважливо, хто прокинеться раніше і приготує гірку каву, ми засолодимо її палкими поцілунками.
Мрію про поїздку в Домінікани, де наші маленькі донечки, з такими смішними хвостиками бігають по білому пісочку, їхні маленькі ніжки залишають сліди, ось вони попадали і зробили пісочних ангеликів. Їхній сміх - моя мрія. А ти з Максимом займаєшся серфінгом, я тішуся і роблю вам фото...
Я мрію щодня, мрію про тебе, про нас, а ти мрієш?
Мрієш бути? Буть!
Мрієш бути самотнім? Мрій!
Але буть щасливим, для мене це дуже важливо.
Я вмію мріяти, можливо не зовсім правильно. Але поки мої пазлики дня складаються у яскраву картинку, то я вважаю, що моя мрія вже близько і я рухаюся у правильному для мене напрямку.

20210808_174242.jpg

Дякую вам за увагу і побачимося!

Sort:  

А я зараз мрію як ви з Максом приїдете до Італії. Як ми всі підемо кататися на ковзанах! Я напевно буду падати, бо давно це було як я виписувала па на Пониківському морі.🤔🙄😁 Потім будемо пити гарячу запашну каву.☕☕А Макс какао!🧋🧋🧋

Це гарна мрія, хай збудеться!

Цікавий пост з красивими героями.

Дякую велике вам!

Дуже гарний допис!
Мріяти та, як ви влучно зауважили, балувати себе треба обов'язково! Це про те, щоб дослухатися до себе та прагнути досягти суб'єктивного добробуту. Лише слідуючи своїм мріям можна бути щасливим. Навіть якщо хтось мріє "навчитися мріяти" через марафони 😄 Чому б і ні.

Дякую вам!
Погоджуюся з вами: навчатися взагалі корисно, що б це не було. Я зараз собі думаю, що це така реклама насправді в моєї знайомої. І виходить, що я на неї "клюнула".