My Maxim's birthday./День народження мого Максима. (En/Ua)

Hi to all. Today Maksym turned 9 years old. We have been waiting for this for so long. Already a long time ago, Maksym chose a present for himself - a whole day in the Lviv Aqua Park. We did so as agreed earlier. It was a very fun and active day. We went down twisty slides, extreme slides, swam a lot and we had a great time together. You can also order food there and we ate pizza "Francesca".

Привіт усім. Сьогодні Максимові виповнилося 9 років. Ми так довго цього чекали. Вже давніше Максим вибрав собі подарунок- цілий день в львівському Аква-парку. Ми так і зробили як домовилися раніше. Це був дуже веселий і активний день. Ми з'їзджали з закручених гірок, з екстремальних гірок, багато плавали і нам було разом дуже добре. Також там можна замовити їжу і ми їли піцу "Франческа".
Максим найбільше любить з'їзджати з гірки і знаходити собі друзів для гри. Гірки там є швидкі і довгі. Швидкі по 20 метрів довжини і з нахилом 50%, а довгі знаходяться високо, труби виходять назовні приміщення і довжина їх від 100 до 200 метрів. Це такі закручені кольорові труби. Для з'їзду потрібно взяти спеціальний тюб, щоб не пошкодитися під час спуску.
В аквапарку було дуже багато людей, я кілька разів його губила і по півгодини шукала. Максим в цей час грався з дітьми і був надзвичацно веселим. Тоді я вирішила піти в сауну. Вона знаходиться трохи подалі від розважальної зони відпочинку. В зоні релаксації була напівтемрява, світилися примружено кілька ліхтарів, пахнуло якимось приємним ароматом. Посередині зони релаксації знаходиться велике кругле джакузі. Навколо нього розташовані різноманітні лазні. Мені найбільше сподобалося знаходитися в арома-лазні. Після неї шкіра набуває м'ягкості і тонкого аромату. Я не знаю, що це був за такий аромат. Він схожий на сосновий ліс з нотами цитрусу, він не нав"язнивий і приємний. Також є кімната відпочинку, де лавки у вигляді трону з підігрівом.
Після відвідин лазні я поверталася до сина і ми продовжували з'їзджати з гірок. Однією з екстремальних гірок вважалася "гойдалка". З висоти ми спускалися донизу і знову вгору по амплітуді. Під час цього атракціони я не могла дихати. Але я подумала, що відважившись на усі гірки, переборовши свої страхи, потім не потрібно думати :"а що би було?", я спробувала і мені щось сподобалося, щось не дуже. Але в загальному аква-парк це дуже хороший вид відпочинку від буденності.

I am very happy that my son is growing into a handsome and intelligent boy. For ten years of living together, we have learned to get along with each other, we have learned to understand and support when it is very necessary. My son is my heart and my soul, every second of my life I think about him. And now he is such a handsome boy who has entered the fourth grade at school. Life will bring us new gifts and new disappointments more than once. But we will persevere, because I have my son's native shoulder. And he knows how to support me when it is extremely difficult for me.
Thank you for the fact that Maksym once chose me as his mother.
I love more than anything in the world.

Я дуже радію, що мій син росте гарним і розумним хлопчиком. За десять років спільного життя ми навчилися ладнати один з одним, навчилися розуміти і підтримувати, коли цього дуже треба. Мій син - це моє серце і моя душа, кожну секунду свого життя я думаю про нього. І тепер він такий красивий хлопчик, який перейшов у четвертий клас в школі. Життя ще не раз нам буде підносити нові подарунки і нові розчарування. Але ми вистоїмо, бо я маю рідне плече сина. А він вміє підтримати, коли мені вкрай важко.
Дякую за те, що Максим колись вибрав мене своєю мамою.
Люблю сильніше за все на світі.

Sort:  

Congratulations to your household and happy birthday to Maksym
I wish him long life and prosperity
Have fun!

Thank you 😊 ♥️😘

Вітаю свого улюбленого внука Максима з його 9-ти річчям. Хай росте здоровим та кмітливим хлопчиком. Він наша надія!