Весняно-П'ятничні роздуми #fridaypoem

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Доброї п'ятниці!
Сьогодні у Львові знову сніг. А ще вчора пахло весною! Я придбала собі вазонки з Гіацинтом і тюльпанами. Яка то краса в мене вдома і запах надзвичайний.
Мої роздуми про колір волосся. Моє волосся чомусь не піддається вибіленню. Про це мій сьогоднішній вірш.
20210305_111304.jpg

А я хотіла стати блондинкою,
Щоб волосся летіло павутинкою,
Губки бантиком, а бровки хатинкою.
І кудряшки вистрибували пружинкою.
Біленьке личко, очка вуглинками,
Зубки біленькі як намистинками
Характером добрим, але з гірчинкою,
Серцем гарячим, а голова з начинкою.
В ліжку пристрасна з перчинкою,
Міцно обійматися ручками-змійками.
І бути легкою наче пилинкою,
З голосом ніжним, розмовою чистою дзвінкою.
Вишивати українською низинкою.
В праці напористою і стрімкою,
Трудівницею, відмінною бджілкою.
І головне бути коханою, люблячою Жінкою.

20210305_111322.jpg

Але не бути мені блондинкою,
Бо народилася ще дитинкою
З темними-темними волосинками,
А тепер вже із сивинкою.

20210304_165133.jpg
Мої квіти
20210305_111354.jpg

Приєднуйтесь до ініціативи @lilideleopolis під теґом #fridaypoem

Sort:  

А я завжди мріяла бути брюнеткою...

А я була рижулькою! Пам'ятаєш?

Так, тобі було гарно. А от блондинкою тебе не уявляю. Мені здається,що це не зовсім природньо для людини з темними очима:) У тебе дуже красивий природній колір.

Дякую, я кілька років тому хотіла вибілити кілька пасм. То вийшло яскраво жовтий. Перукар вирішила помалювати їх у червоний. З часом ті пересушені пасма пообламувалися. Тому я вже не експерементую. А написала про це вірш

Congratulations @nadin-zakrevska! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 900 upvotes.
Your next target is to reach 1000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day
Hive Tour Update - Financial stages