Як писати дописи, щоб отримати курацію.

in Team Ukrainelast month (edited)

Привіт усім.
Напишу дещо про курацію.
Що для цього потрібно?
Писати цікаві і змістовні дописи!
Текст вашого допису має бути оригінальним, без копіювання. Краще нам всім навчитися писати свою власну думку, а ніж повторювати чужу. Щодня кожен з нас проживає свій унікальний день життя і це може бути основою вашого допису.
Особливо на вулику карається "копіпаст" і плагіат. Бо якщо вас буде занесено до чорного списку, то дуже важко потім довести, що ви пишете своє. Пам'ятайте, що це дуже важливо бути правдивим самим перед собою і перед нами також. Я пишу так, наче говорю з живою людиною і розповідаю їй свою історію. Це має велику терапевтичну властивість очищати мою голову від зайвих думок.
Також мені не подобається щоденне переливання з пустого в порожнє і відвертий спам. Ви ж також їх не читаєте, бо це марна трата нашого з вами часу. В кожному дописі має бути хоча б натяк на історію і хоч якийсь висновок, або якась певна суть, для чого це взагалі написано. Бо іноді мені здається, що дописи пишуться лише для того, щоб отримати курацію ua-promoter.
Я вже писала раніше, що прошу вас писати довші дописи. Краще 200 і більше слів. Кілька днів заходжу і ніби допис гарний, цілісний, а кількість слів сягає ледь 130 . І це майже у всіх повторюється дописувачів. Таке враження, що це одна людина їх створює.
Також куратори обережно ставляться до новостворених акаунтів і до людей, які мають Hive Pover Dawn і виводять Hive.

Також запрошую в спільноту "Життєві історії" Life Stories ♥️
Зараз діє тема "Історія вашого імені і чи впливає ваше ім'я на вас?".

І зараз ще кілька слів про мої фотографії, які я використані в моєму дописі. Я з Максимом приходимо в Форум на вихідних. Там на останньому поверсі проводять різні майстер-класи. Мій син вже був на інтерактивний грі "Хто я?", інший раз на створенні оригамі і листівки. Щотижня
проходить щось інше. Останній раз Максим створив власними руками квітку з цукерки на паличці. Він сам вибрав синьо-жовтий фоамірант. Дитину я можу залишити на працівників і піти за покупками або я можу спостерігати за роботою свого сина. Ця зона діє в суботу і неділю з 14-17 год. А ще є приємний бонус: за 5 відвідин дитина отримає квиток в кіно, а за 10 відвідин дитина отримує подарунок. І ще основне це зовсім безкоштовно. Тому, якщо будете у Львові з дітьми і ви будете мати можливість використати цю інформацію. І також зможете описати свої враження від відвідування цього містечка динозаврів. А гарантовано отримаєте хороші враження, яскраві фотографії, можливість долучитися до майстер-класу, а також за 5 відвідин ви можете отримати білет в кіно!
Рекомендую. Це не реклама, я тільки ділюся власним досвідом і мені за це не платять, звісно.

Sort:  

Ну, насправді така стабільна курація із встановленим відсотком для бенефеціара не надто сприяє якості постів справді, але підсумкова винагорода не сприяє появі якісних постів, на які потрібно витрати наприклад годину часу. Але якщо пост гарний, то в доповнення можна зловити апвоут кураторів, які опікуються справді якісними постами, то ж тут вже все залежить від людини - що її влаштовує насаправді.

Так ви все вірно пишете. Бракує розвитку. Є цікаві пости і їх не коментують чомусь, от як зрозуміти мені чи мене читають. Я думаю, що коментарі мають також бути обов'язковими. Мусимо виходити за межі власної зручності.
Дякую вам, що ви залишили коментар.

Після початку повномасштабного вторгнення зрозумів, що написання дописів є ефективним засобом емоційно "перетравити" той шалений потік інформації, який суне на нас щодня. Так, я пишу майже щодня, так, іноді доходить до "поговоримо про погоду" - але це емоція кожного конкретного дня, на яку ти змушуєш себе відволіктися і спробувати її описати. Це своєрідна психотерапія, коли емоції знаходять свій вихід. Хочеться сподіватися, що колись весь цей жах закінчиться і буде бажання писати, як то кажуть "заради мистецтва", натомість зараз пишеться заради емоції.
Дякую за ваші ваші дописи та ініціативи.

Так, я читаю ваші дописи. Дякую вам за коментар. Спробуйте писати трохи більше слів. Також іноді я зауважую, що про війну в Україні пишуть насправді мало. Нам треба розуміти, що ми поширюємо інформацію тут. Підтримуючи один одного і ми зможемо перемогти.