You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я залишаюсь - це моя країна (конкурсний пост).

in Team Ukraine3 years ago

Основною складовою питання, чи їхати кудись, чи працювати вдома - є професійна діяльність людини.

Не зовсім згоден із цим твердженням. Мені здається, що головними є внутрішні цінності людини. Будь-хто може працювати за своєю професією в іншій країні. Є два варіанти, на мій погляд, чому люди залишаються:

  1. Людина може б і поїхала звідси, але важкість самого процесу виїзду лякає багатьох людей. І люди залишаються, бо не хочуть зайвого клопоту.
  2. Людина свідомо обрала життя в Україні, і навіть якщо є така можливість, все одно залишається тут. Мій випадок саме цей.

А якщо вже людина вирішила шукати кращої долі в інших країнах, то ким би вона не працювала, шляхи виїхати знайдуться.

Sort:  

В принципі, ви праві. В кожного свій досвід і мотивація.