Ребус

in Team Ukraine2 years ago

image.png

Привіт! Моя донечка навчається у першому класі. Їй на домашнє завдання задали розгадати три ребуси. Два ми розгадали легко. А от з третім (на фото) виникли труднощі.

Два дні я розгадував ребус для першого класу і так і не зміг розгадати. Вже і в Інтернеті шукав. Безрезультатно.

Знак ділення в ребусі орзначає "на", "над" або "під". Стрілка вказує на дах, а цифра 1 означає, що зі слова "дах" потрібно використати лише першу букву.

Мої варіанти були:

  • онард;
  • рпідод;
  • онадрд.

Але ці слова чомусь не сподобалися моїй першокласниці :)

Так я і не розгалдав ребус за перший клас. А вчора ми поїхали до моїх батьків у гості. Я показав ребус батькові. Він теж не розгадав. Ми поїхали додому.

Бідного мого батька той ребус так мучив, що він проснувся о 3-й ночі і почав обдумувати варіанти вирішення. І йому вдалося! Потім він до ранку не спав, бо хотів якнайшвидше нам написати відповідь, але не хотів будити :)

Виявилося, що відповідь "Народ".

Іду викидати свої диплом і атестат...

Sort:  

Капець!))) Де там дитина розгадає? Оце ребуси дітям задають)).

Я теж вважаю, що тут перегнули палицю... Це ж перший клас.

От цікаво) Коли ви пояснили, то все ніби просто та логічно, а так я б не додумався)) Ваш батько молодець!

Коли ви пояснили, то все ніби просто та логічно

Мені тепер теж все просто і логічно, а я два дні не міг роз’язати :)