Postmodern poetry and some strange shots of May/ Травень триває і проминає... Квіти у "вольєрі" і #fridaypoem

in Team Ukraine24 days ago

1716504529366-01.jpeg

П'ятниця... Кінець тижня. Ще не кінець місяця, але календарна весна близиться до кінця. Хотілося знайти поезію на цю тему, підтримавши ініціативу #fridaypoem.

Паралельно з дитячими віршиками про травень Гугл видав мені призабутий вірш Андруховича, який колись мені подобався. Я люблю поезію, яку можна перечитувати багато разів і щоразу по-новому сприймати її образи. Справжнє мистецтво завжди молоде і завжди актуальне. Бо воно про вічні цінності, відколи людство навчилося хоч трохи мислити... Я люблю сучасні образи, одягнені в традиційну римовану форму.

1716503978676-01.jpeg

•••
Травень є травень. І ми неповторно живі,
й наші сади мов ліси з непролазною тінню.
Скільки тепла подаровано цьому камінню,
світла — цим вікнам, підземного тління —
траві?

Скільки увімкнуто в нас кольорових вогнів?
Травня несем на собі неспокійну відзнаку:
тут, між великістю каменя й малістю злаку,
чи не обернеться милість природи на гнів?

Скільки на наших очах облетіло кульбаб?
Що залишається — стебел пусте безголів’я?
Мислячих стебел розкішно-густе пустослів’я?
Стежмо за вітром, і промінь — мов поданий трап.

Кров переміниться. Цвіт на каштанах мине.
Ми поспішаємо жити, немов після мору.
Може, у тім і спасіння — пізнати цю пору,
ніби останнє цвітіння. Єдине. Одне.

(Юрій Андрухович)

Джерело

1716503106770-01.jpeg

Маю кілька "дивних" фото у колекції, які чомусь хочеться поєднати сьогодні із віршем постмодерніста Андруховича.
В гостях у подруги (це досить старий район) помітила, що у дворах часто є отакі міні-городи чи квітники, не знаю як це назвати. Високі густі сітки, а всередині території і квіти, і старі височенні дерева. То ж я придумала, що це "квіти у вольєрі".

1716503820753-01.jpeg

Біля одного з таких я помітила викинуту скульптуру святою родиною, зокрема фігура святого Йосифа була без голови. Через кілька днів її звісно там не було.
Хтось робив порядки перед Великоднем і мабуть не знав, куди викинути таку річ, яка зображає святих.
Я й сама не знаю, чому про це пишу. Хай кожен собі сам знайде асоціації...

1716504673301-01.jpeg

Дякую тобі, якщо ти йшов мимо, зупинився, подивився картинки, а може й прочитав одним оком. Ти чудовий і активний житель Вулика. Приєднуйся до ініціативи @lilideleopolis!

Sort:  

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thanks for your support!

Який чудовий пост! гармонія мистецтва і природи🌸📸

Дякую за підтримку!! Дуже приємно 💙💛