Морозні дні

in Team Ukraine4 months ago

FB_IMG_1704799401471.jpg

Добрий вечір! Фото на первью зроблено ще дуже давно. Але погода нас радує також снігом і морозами, тільки не в таком об'ємі. Зранку показувала погода, доволі гарний мінус.

Мені с донькою не завадило вийти на двір , та подихати свіжим повітрям. Не надовго але вдалося морозу виразно поколоти наші щічки. Деякий час ми ще по буди на дворі, та пішли рюпотім до хати зігріватися.

Після чаю кожен зайнялися свохми справами. Дитина дивилася мультфільми, інколи грали в ігри. Бабуся і дідусь дивилися телевізор, а я займалась своїм хобі ( алмазноювишивкою). Так і день пройшов.

Я с горем попалам загрузила фото , у мене останім часом невиходить загрузити фото. Довго мучаюсь щоб хоть одне. Можливо щось с телефоном у мене , я не знаю. Далі буду бачити як буде виходити. А тоді вирішу що с цим робити.