Я відвідала фестиваль дизайнерських ялинок "Ялинка ART FEST" | Частина 1

Привіт усім!
Як у вас із святковим настроєм? Ще не з'явився? Я сподіваюся, що після мого поста з'явиться, бо місце, в якому я побувала, насправді казкове!
Мова йде про простір креативних ялинок "Ялинка ART FEST" (адресу залишу в кінці поста).

B39B6702.JPG

Фестиваль триватиме до 26 грудня 2021 року, тож у киян є цілком реальний шанс прийти і побачити крутий хендмейд креатив на власні очі.

B39B6715.JPG

Також я дізналася, що вподобану ялинку можна ще й виграти. Лінк на конкурс у фейсбуці теж додам в кінці посту для зацікавлених.

B39B6734.JPG

Я нарахувала на виставці аж п'ятнадцять різних ялин, і кожна з них прикольна, унікальна, оригінальна. Покажу вам кожен експонат окремо і в деталях. В цьому пості — перших п'ять деревець. А якщо такий контент зайде, завтра підготую і викладу фотографії решти ялиночок.

B39B6749.JPG



Ялинка № 1. «Урбан City»

Дизайнерка: HornaFlorist, м. Київ



Ялинка № 2. «Різдвяний глінтвейн»

Дизайнерка: Лідія Бабій, м. Київ



Ялинка № 3. «Магія лісу»

Дизайнерка: Олена Асланян, м. Миколаїв



Ялинка № 4. «Степова перлина»

Дизайнерка: Радмила Модна, м. Миколаїв



Ялинка № 5. «Ельфійський затишок»

Дизайнерка: Ельвіра Бовіна, м. Київ



Як вам ці красуні? Мені дуже зайшли!

Адреса локації із фантастичними ялинками: Україна, м. Київ, просп. Степана Бандери, 11-А, ТЦ «Епіцентр», ІІ поверх.

Конкурс, де можна виграти ялинку

Sort:  

Скільки краси))). І мандаринками вже пахне з хвоєю)))

І мені аж настрій підняло!😊🌲🍊

Степова перлина — супер! З одного боку, апелює до традиції дідуха, з іншого — данина цьогорічному тренду на злакові у фітодизайні. Лаконічна і стильна. Цікавий задум.

Овва, я й не знала про моду на злакові😊 Справді, одна з найоринінальніших

Congratulations @rolfikandjulie! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 100 upvotes.
Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the December 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - Winners List