Я не знаю, як назвати цей допис, але це про критичне мислення, патріотизм та "шовінізм".

in Team Ukraine2 years ago

Ну чому я живу серед тих людей, котрі не розуміють банальних штук? Максимально банальних для звичайних громадян, але таких, що несуть в собі наслідки для країни загалом. Це означає, що я гуглити вмію, а інші ні? Я можу зрозуміти, а інші ні? При цьому в мене нема вищої освіти, а інші хваляться дипломами та пишуть таку єрєсь, що страшно дивитись.

Перший пункт - відсутність критичного мислення. Банальний приклад із нещодавніх новин це "жінки стануть на військовий облік".
І що? Медики все життя на військовому обліку не дивлячись на стать. Але при цьому жодну жінку (та, навіть, більшість чоловіків із цього списку) з 2014 року не викликали в АТО насильно. Знаю це через знайомих, котрі є на цьому обліку. Хтось поїхав на Схід, хтось ні. Це їхня особиста справа. Знаю і тих, кого не було на обліку, але вони пішли підкорювати військомати та поїхали в зону АТО. Бо хотіли. І не шукати собі принца на білому коні, а займатись серйозними справами.

Photo Source - Pixabay

Аналогічно і з теперішнім обліком. Це не означає, що вам одразу видадуть автомат в руки та відправлять в умовні Піски стріляти у ворога. Бо нафіг то нам треба? Виграти війну? Серйозно? Якщо можна скидувати всі проблеми на це, хто її буде закінчувати насильно?

Хоча особисто я вважаю, що якщо всім абсолютно жінкам видати зброю та дозволити їбашити ворогів без наслідків ми дійсно можем закінчити війну досить швидко. Бо жінки такі.

Але, вам ніхто цього не дасть робити, навіть, якщо захочете. Ми не в тій країні і порівнювати Україну з Ізраїлем не потрібно. Хоча я була б не проти перейняти їхній досвід в цьому плані. А, взагалі, наступні два місяці я буду відкладати певну частину доходів з Вулику, щоб оплатити ДНК тест на те, яка кров в мені тече. От вже дуже цікаво. А то всі кричать, що я єврейка, то потрібно перевірити.

Я особисто вважаю, що вся ця тема більше пов'язана із тим, щоб отримати бабло з простого люду. Адже написано, що хто не стане на облік до кінця року повинен заплатити штраф. А стати на облік повинні ті хто офіційно працює. Я фрілансер та вільна від цього. А ви знаєте скільки жінок в Україні працює офіційно? А знаєте з якою швидкістю в мирний час все це проходять чоловіки? Так от, за один рік всі ці жінки на облік не стануть, а це означає, що прийдеться витягати гроші із власної кишені та платити зеленим клоунам штрафи.

Photo Source - Pixabay

Ось і все. А то вже почали скиглити, що всіх в АТО та воювати. Вгомоніться. Для цього тре дофіга грошей, котрі нам зажали. Щоб навчити, щоб видати форму, щоб забезпечити робоче місце поки ви будете військовозобов'язаним, а в кінці кінців щоб видати зброю. Хіба зеленій владі то треба? Дизлайкайте зелебоби при бажанні, я не ображусь.

Пункт два - відсутність будь якої самоідентифікації. Цей пункт тісно пов'язаний із попереднім. Зара поясню чому. Все максимально просто, не відчуваєш себе українцем як таким то і будеш страждати фігньою. При цьому будучи українцем ти можеш розмовляти, навіть, російською чи, взагалі бути росіянином за місцем народження. Я знаю купу росіян, котрі приїхали в Україну із початком АТО та воювали проти своєї "Батьківщини". І котрі більше заслуговують на український паспорт чим я, котра весь цей час перебивалась тим, що скидала якісь гроші на армію.

Photo Source - kor.ill.in.ua

А от ті люди, котрі за місцем народження українці страждають неймовірною фігньою. То виходять на мітинги із криками "хуйло памагі", то бідкаються, що когось сюди не пускають виступати, то кричать, що їхню мову притісняють. ІМХО, це ще чию мову притісняють?

У вас було таке, що в підлітковому віці ви могли придбати тільки один журнал із ста, котрий написаний вашою мовою? А в мене було. Дякую, що існував "Молоток".

А у вас було таке, що цікаві книги тільки іншою мовою? А в мене було. Все виключно російською.

А ще, у вас було таке, що програми по ТВ були не тою мовою до якої ви привикли? А в мене було. І новини, і серіали, і частина мультиків чисто російською. То кого тут притісняли, а?

Photo Source - pinimg.com

При цьому назва країни в якій все це було - Україна та державна мова - УКРАЇНСЬКА. Чи не охуїли ви, що вважаєте використання в Україні української в публічному просторі незаконною та такою що притісняє когось? Здається, все таки охуїли. Я знаю не одну людину, котрій це не подобається але мені по цимбалам, бо коли мені щось не підходило вони це ігнорували.

Пункт три - ми всі тут шовіністи/нацисти/фашисти. Окей, дайте мені відповідь на запитання, якщо на ерефії, хтось каже що він любить свою країну це патріотизм, а якщо подібне кажуть в Україна то це нацизм. Чому так?

Чим відрізняється моя любов до рідної країни та мови від умовного Колі із мухосранська. Тим, що я їм російськомовних малюків на сніданок та розпинаю підлітків в одних трусіках на хресті? Рілі?

Я цей пункт, навіть, не хочу розписувати більш детально, тому що все це мега абсурдно. Якщо хтось вважає знання історії своєї країни та любов до її мови чи звичаїв - нацизмом окей. Якщо хтось вважає бажання спілкуватись рідною мовою шовінізмом, то без проблем. Але давайте ви це все будете триндіти десь за поребриком, а? Ну тобто, стандартне "чємодан, вокзал, рассєя".

Photo Source - Pixabay

Аналогічно ті самі знайомі котрі сильно проти України та української мови виступають і все їм тут не так, але чомусь далі тут живуть та мучаються. І не можуть відповісти "сфіга ти тут?". А я готова їм оплатити квиток в одну сторону. Чесно.

Тому аналогічне питання, сфіга ви тут? Адже на ерефії прийняли низку законів, котрі дозволяють легко отримати їхнє громадянство в плані "повернення до історичної батьківщини". Валіть.

Кажуть, що до кінця століття кількість населення в Україні значно впаде. Сподіваюсь це буде пов'язане із масовим переселенням подібних персон в ерефію. А шо. Там "целіну поднімать надо", а тут всім вам сильно хрєново живеться. Вже на ЛДНР кричали, що годують всю країну, а тепер просять пенсію в України.

Хоча, спойлер, там вам теж буде хрєново. Тому що тупо звичайним росіянам не тре ні Крим, ні Донбас, на біженці. Бо це ж з їхньої кишені оплачується все. В цьому дописі сумбурні думки на цю тему, котрі виникли нині через певні дописи про "війна то політика", захотілось висказатись. І все.

Sort:  

Іноді здається, що не так у нас вже й багато патріотів, а потім раз, і всі навкруг "нацики" з невеликим виключенням. Дякую за ваш допис :)

І Вам дякую! Ой, скільки разів я чула ці компліменти, що я нацист/фашист/бандерівець і теде. Давали б по хайву кожного разу, то вже жила б у власному будинку в центрі Одеси 😂
Але загалом образливо, що якось нема достойних опонентів. Пам'ятаю, в 2014 році у ВК суперечки були такі, що три доби в коментарях/особистих переписках сперечались, а тепер зливаються зарази практично після другого повідомлення та блокують

Безмірний респект росіянам, які воюють проти путінської росії, до речі.

я таких знаю і це нереально круті люди, котрі заслуговують поваги. все таки виступити проти своєї Батьківщини розуміючи, що вона творить фігню не так легко, як мені здається. тим більше розуміючи, що після цього ти небажана людина там і у випадку чого тебе посадять років на 20.

тим більше, якщо врахувати, скільки у нас тих, хто пісяє кип'ятком від думки про русскій мір 😒

але при цьому геть не респект нашій державі, котра морозиться від цих людей та не дає їм можливості спокійно тут жити. знаю дівчину на якій пропіарились деякі наші політики, пообіцяли їй громадянство і ніфіга не дали. але після того піару на росії її внесли в чорний список (хоча до того її не було в жодній базі) і тільки чекають, коли вона хоч на територію посольства зайде.

а офіційно тут жити вона вже по великому рахунку не може, бо оцей документ про "тимчасове проживання" вже закінчився. єдина надія на оцей новий закон про "спрощене отримання громадянства для іноземців, що воювали за Україну", але чорт його знає чи вступить він в силу в кінці кінців.

коротше, медведчука і ківу не виганяєм, але справжнім захисникам палки в колеса.

Да-да, і всяку мураєвщину...

Гарний допис, від душі. У нас не все так погано якщо порівнювати з іншими пост совковими "республіками" промивання мозку потужна штука, "вивітриться" з роками, сподіваємося...

Величезне дякую! Сподіваюсь вивітриться оце все бодай за період нашого життя. Хочеться бачити хоча б більш менш нормальну країну перед смертю, якщо чесно

Все ви правильно пишете. Дякую за цю позицію, я абсолютно так само думаю, але мабуть би не вміла так точно висловити свої думки...

Величезне дякую! І за коментар, і за позицію! Вміла б я ще так висловлювати свої думки вголос, коли це потрібно, а не тільки писати, то було б шикарно )))

Згодна з вами повністю. Дякую за чудовий допис!
Скажіть вы давно займаєтесь фрілансом?

Дякую і Вам! Фрілансом серйозно займаюсь вже років 5