Saturday Photo Digest : бузкові пахощі пробуджують спогади

in Team Ukrainelast year

Привіт друзі. Знов я випала з "вулика". Я лиш згадаю, що треба зайти і написати вам, щось розповісти, як мені Тарас нагадую в смс, що я давно не писала. От якби не він, то певно ще б тиждень минув. Чесно кажучи, я не знаю як злітає час, але я не встигаю за ним.
Минулі вихідні пройшли активно і гамірно. До мене приїхали подружаньки-коліжанки. І нас була поважна причина. В нас були навідини новонародженої українки. Але оскільки нас багацько, то вирішили навідини зробити в когось, хто має будинок з подвір'ям. Чого вартує кількість діток. )))

IMG20230514175752.jpg

Для дорослої банди ми фоток не зробили. Хоча за кілька днів, хтось в нашому чаті поскидав фото спогади з минулих років і ми дійшли згоди, що треба частіше фотографувати наші посиденьки.
Бо пам'ять усе не згадає.
Колись давно, років 12 тому, все починалось в нас обов'язкових зустрічей за кухнею певної країни. Обиралась тема країни, готувались страви традиційні для цієї країни, пісні, вбрання. І умовою зустрічі тоді була приготована кожною з нас однієї страви на вибір: перша страва, закуска, салат, десерт. Від тоді, в нас так і залишилось в правилах спільних посиденьок - кожен щось приносить. І це спрощує життя для господині, в якої буде туса )))
А ще минулого тижня, до Дня матері в школі був виступ Даринчиного класу.
Мене батьківський комітет попросив прийти пофотографувати виступ діток. Але на щастя, батькам дозволили відвідати свято, через скасування МОЗом пандемії коронавірусу і окрім фото, вони на живо змогли насолодитись виступом діток.

P5120133.jpg

День матері в п'янких ароматах бузку. Я дуже люблю ці квіти в букетах, але на жаль вони довго не "стоять" у вазі. Хоча дізналась один спосіб. Кінець гілки потрібно розрізати, розгалузити. Перевірено. Бузок зберігає свіжіть довше.
А ще ці квіти асоціюються з нашою розпискою з Тарасом. Цього року було 10 років.

IMG20230515102648.jpg

IMG20230519154102.jpg
Мій маленький джентльмен несе мамі квіти.

Sort:  

Так, пам'ять всього не збереже. А фото як своєрідні закладки - глянеш на фото і одразу оживає в пам'яті той день. То ж при зустрічах таки варто робити кілька фото, для спогадів

Коли зустрінемося, то точно зробимо 😘