Наша сільська пара лелек повернулась

in Team Ukrainelast month

Попри черговий страшний вчорашній ранок, з терористичною ракетною атакою росіян на Київ - мій день наповнився оптимізмом та благою вісткою у велике церковне свято завдяки неймовірній зустрічі. Я зустрів лелеку, який в метрах 20 від мене прогулювався по наших сільських городах у пошуках їжі. Мабуть, це хтось з пари нашої сільської лелечиної родини - Грицька та Одарки, - подумав я про себе.

IMG_20240325_172418_325.jpg

Ця пара вже багато років радує всіх нас своєю присутністю, особливо в ці важкі роки. А поки зимою вони відлітали в теплі краї, хтось встановив у їхньому гнізді веб-камеру з можливістю онлайн спостереження за птахами. Згадавши це, по поверненні додому зайшов на цей ютуб канал і справді, переконався, що я сьогодні бачив когось з них. Кому цікаво подивитись за попутом цих неймовірних птахів - велкам до нашого ютуб-каналу.
Приємного перегляду.

https://www.youtube.com/live/4vV_7gO_O-U?si=UQz0nqjL1K-VIriJ