Створемо статті про розробку для Українців?

in Team Ukrainelast year

В мене була велика перерва, я би хотів розпочати напис статей щодо розробки fullstack ПО з Fastapi на python та Vuejs на typescript, кращу практику щодо конструювання docker компонентів та іншого.

Чому саме Fastapi?
Так краще мабудь мати повний єдиний стек, але nestjs це nodejs express для написання restapi має дуже велику кодову базу яка не є канонічною для мене, я вважаю що там треба писати дуже забагато коду щоб воно працювало.

Чому саме Vuejs?
Так само, я не полюбляю React бо він потребує дуже багато часу та для магазину, невеличкого сервісу навіть для DAPP підійде Vuejs. Нам потрібно вирішувати проблеми бізнесу а не свої комплекси та бажання. А тому використовувати час у правильному напрямку.

Як за приклад я хочу обрати монорепозиторій, написати невеличкий сервіс в якому зможуть публікувати вакансії чи шукати собі оффери бо TODO app - це звичайний сервіс гайди на який є всюди. Я не хочу втрачати забагато часу щодо азів та компьютерних наук, їх можно буде вивчити за 1 місяць по безкоштовним курсам від гарварду та інших, я буду залишати посилання. Але я буду докладати зусилля розжовувати достатньо зрозуміло та якщо буде потреба робити доповнювальні статті щодо якихось тем.

  1. Спроектуємо та розробимо REST сервіс
  2. Спроектуємо фронтенд частину
  3. Зробимо запуск цього через Docker

Та якщо будуть питання буду старатися встигати писати статті щодо технологій та іншого щоб була зрозуміла логіка цього.

Чому я хочу це зробити? Зараз дуже багато Українців дурять та дають одне сміття, на ютубі дуже багато низко сортних курсів які не дають нічого окрім школярної практики. Я би хотів показати що опанувати цю профессію зможе кожний і що це дуже реально.

Якщо цікавить інший сервіс то пищіть до коментарів, а я до цієї неділі підготую першу статю.

Sort:  

Привіт! Виглядає цікаво в плані практичного застосування технологій, проте не зовсім зрозуміло чому було обрано саме сервіс для вакансій та оферів? Адже фріланс бірж купа, і конкурувати з тим же upwork буде дуже складно. Особисто мені було б цікавий якийсь сервіс, що стосується криптовалюти, НФТ, Hive чи ASH . Або ж якийсь невеличкий маркетплейс, де можна було б продати фізичні чи віртульні речі за криптовалюту.

Проте, оскільки я не знаю покищо ні Vuejs, ні Fastapi, залюбки буду читати статті, де розказують як можна теорію застосувати на практиці.

!hbit
!PIZZA
!gif developing

А я не казав що я буду запускати цей проект до мані мейкінгу. Це приклад більш стосується для розуміння баз данних та як протікає процесс розробництва, якщо робити повний проект то для цього потрібна здібна команда як найменш з 5 фахівців кожного з напрямків проекту.
Але про блокчейн мабудь буде добре бо до БД додається ще й блокчейн технологія, який проект стосовно блокчейну як приклад є бажання виконати?

Є український, поки що маловідомий , проте перспективний, блокчейн Aeneas (Ash) , було б цікаво зробити щось практичне на його базі. Наприклад, маркетплейс товарів ( цифрових чи навіть фізичних) , де кожний міг би щось продати/купити за Ash. @stropikaro
!hbit
!PIZZA
!gif blockchain

🍕 PIZZA !

I gifted $PIZZA slices here:
@stranger27(3/5) tipped @stropikaro (x2)

Send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!

Congratulations @stropikaro! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 100 upvotes.
Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - January 15, 2023
HiveBuzz supports meetups of the Hive Austrian Community in Graz
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!