Знайомство

in Team Ukraine2 years ago

Привіт друзі!

Давайте знайомитись. Мене звати Денис, мені 27 років. Я приеднався до цієї платформи через мого друга, він дуже тепло та світло розповідав мені про вас, та я не втримався 😃.

Про себе я можу росповісти дуже багато. Але щоб не гаяти ваш час почну з головного, я полюбляю програмування та розробку програмного забеспечення, нові технології що допомогають все більше не робити те що не подобається чи відволікає від головного, насолоджуватися життям та отримувати задоволення. Сам у цій сфері я вже більше 5-ти років та вже встиг побувати у різних сферах та залишити там крапельку себе. Я дуже не погано розуміюсь на блокчейн технологіях та серверному программуванні під UNIX системи. Через те що багато мого часу проходить за монітором я подорожую с палаткою та іноді додаю автостоп, я побував майже у всіх кутках нашої з вами України. Сподіваюсь що у наступному року я побуваю на Кародазі та скуштую на самій вершині вулкану борща. Прогуляюся по всьому Криму під теплими проміннями сонця на своїх двох, бо це остання частина де я ще не був в Україні. Полюбляю єлектронну музику та каву. Найулюбленіший фільм це "В диких умовах".

Перебуваю у Ірландії та шукаю офіційну роботу тут, тому що хочу трішки поїздити до офісу. Налаштований потрапити до компанії Red Hat.
Я вмію програмувати на:
-php
-python
-golang
-typescript
-Bash

Також у вільний час я граю у Genshin Impact зі своєю дружиною.

Сподіваюсь ми добре проведемо цей час, смачної вам ☕️ та блискучих посмішок.

81CD4AE7-C49C-44FA-AF4A-BCEC60A689E3_1_105_c.jpeg

Sort:  

Привіт! А що це за місце - Кародаз?

Кародах, це вулкан :)

Привіт! Вітаємо у спільноті! Буде цікаво почитати твої дописи🙃

Вітаємо у вулику. Гарно пишеш, очікуємо цікавих дописів. Ірландцям вітання, ну і про Україну не забувай!

Congratulations @stropikaro! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

CBRS Hive Infographic Contest - Get your badge and win 1000 HIVE
Our Hive Power Delegations to the October PUM Winners
Feedback from the November 1st Hive Power Up Day - New Turnout Record
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!