Мишача метушня

in Team Ukrainelast year

Привіт! Кажуть, що збирання сатоші через різні сервіси, будь-то якісь ігри, крани тощо — це мишача метушня. Ну хіба можна серйозно сприймати заробіток в кілька сатів чи навіть десятків, сотень сатів через ігровий застосунок? Мені здається, що не варто навіть витрачати свій час. Але така думка, як і все в нашому світі, неоднозначна. В цієї “палиці” два кінці, а може й більше. Думаю, що висловлююсь в цих реченнях незрозуміло і щоб пролити трішки світла, спробую пояснити, розкажу не придуману історію.

Це було давно. Я писав публікації для одного хитренького замовника на криптовалютну тематику. Всі публікації були про Сатоші Накамото, блокчейн, незмінність, децентралізацію, тобто розширені рерайти з одного-двох джерел. Інформації тоді було замало. Статті розміщували на обміннику, до речі, дуже популярному. Так я познайомився з Біткоїном, але протягом років не вірив в технологію. Але щоб трішки заробити без інвестицій, а вкладати, чесно кажучи, не було грошей, почав використовувати розрекламований на той час сайт ФріБіткоїн. До речі, він працює і донині, роздає по два Сатоші. Кожен час потрібно було вводити капчу та отримувати по 20, 30 чи 100 сатоші. Чесно кажучи, вже не пам'ятаю. В такий спосіб я назбирав тільки на ФріБіткоїні близько 0.07 BTC. Це було зовсім неважко, адже сайт подавав звуковий сигнал, а я весь час сидів перед монітором, готуючи текстові матеріали.

Фрібіткоїн був не єдиним краном. На інших теж було назбирано чимало, а загалом більше 0.1 Біткоїна. Намагаючись вдвічі збільшити зароблені Сатоші, використовував тоталізатор. Як правило, програвав. Іноді це було 20 тисяч, іноді 200-300 тисяч Сатоші, а то й більше. Нині така гра б коштувала мені від 100 до 100 доларів! Але в той час мова йшла про копійки.

Так ось, загалом при сьогоднішньому курсі, виконуючи найпростіші дії, я заробив понад 3000 доларів. В моєму регіоні мова йде про річну заробітну плату! Повторюю: заробітну плату за один рік! Тобто, 12 місяців потрібно ходити на роботу, а ще виконувати її, догоджати керівництву... Свої сатоші я заробив за коротший період, просто відпочиваючи за монітором.

Звичайно, свої зароблені у вказаний спосіб я не зберіг, придбав якийсь непотріб чи може витратив на життя. І потім ще кілька років з сумнівом дивився на інноваційну технологію, яку несе людству Біткоїн. Також я зовсім не жалкую, оскільки отримав цікавий та корисний досвід. І хоча досвід в сучасному житті грає не головну роль, все ж краще мати його за плечима. Ось така мишача метушня. Чи може не така вона й мишача.

Всім добра!

Sort:  

Congratulations @uakulinar! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the May PUM Winners
Feedback from the June Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - May 2023 Winners List