Чудова нагорода за завершену 500 місію в ⭐️RisingStarGame

in Team Ukraine4 years ago

На минулому тижні я розказував, що почав грати в ще одну картково-колекційну гра на блокчейні Hive під назвою ⭐️RisingStarGame. Позитивним моментом є, що гра не потребує багато часу. А те, які кроки варто робити з самого початку, можна дізнатися з оцього матеріалу. З часу написання того допису, я ще трохи просунувся в своїй кар'єрі шоу-бізнесу і на цьому тижні досягнув ще одного важливого рубежу - завершив 500 місій!
Зараз вже досягнуто навіть відмітки 600 місій :)

Як видно з малюнку, за 500 місій, як і за 100, окрім бонусів у вигляді ігрових токенів Starbits також випадає ігровий пак із 3 карток. Признаюсь, що я не дуже великі надію покладав на цей подарунковий набір, і для цього є кілька причин. Перша, всі мої попередні покупні паки були не дуже вдалими для мене (можливо, колись напишу детальніше, що і як я отримував). Причина друга, після відкриття паку знову буде необхідність корегувати баланс фанати-скіл, так як з великою долею ймовірності, я міг отримати перекіс у вигляді фанатів. Але відкривання таких паків - це один з найприємніших моментів в подібних іграх, і я не міг позбавити себе цього задоволення.
Чудовий подарунок у вигляді легендарної карти

Якщо ви вже граєте в цю гру, то без додаткових пояснень зрозумієте цінність Legendary L2 Raven. Збалансовані 7500 фанатів (Fans) з такою ж кількістю скіла (Skill) відразу закрили мої побоювання щодо дисбалансу. А загалом ця карта вирішила кілька ігрових завдань:

  • як я сказав, це збалансоване збільшення і фанатів, і скіла;
  • із збалансованим збільшенням фанатів зростає і кількість Starbits, які я отримую за кожну місію;
  • це дало змогу впритул наблизитись до відмітки в 10000 фанатів, яка є також важливою в грі (наприклад, це мінімальні вимоги для проходження Місії Мільйонера);
  • я отримав +500 удачі (Luck), яка з недавнього часу (про зміни в грі можна відслідковувати в офіційному каналі @risingstargame) також впливає і на кількість п'яних (тимчасових) фанатів (drunks), які можуть приєднатися після проходження місій (а це, в свою чергу ще збільшує дохід від пройдених місій);
  • ще я отримав +250 IM, які хоча поки і не мають практичного застосування, але, очікую, в майбутньому я отримаю з цього певні бонуси.

🙌Нагадую, що розпочати гру в ⭐️RisingStarGame можна абсолютно безкоштовно, а свій подарунковий перший пак можна отримати вже навіть за 100 місій. Так що реєструйтесь, і починайте свій шлях в шоу-бізнесі. Моїм рефералам будуть невеличкі бонуси від мене :)
https://www.risingstargame.com?referrer=vabadaba

Sort:  

My Twitter

This post gives you one entry into the weekly prize draw to win a 3 card Rising Star booster pack.
Post once a day and use the #risingstar tag to get more entries.

The prize draw takes place during our weekly live stream on Sundays.

Join our curation trail to automatically upvote posts about Rising Star.

!BEER


Hey @vabadaba, here is a little bit of BEER from @risingstargame for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1750 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - The countdown is ticking
Hive Power Up Day - Let's grow together!