Тепер і я офіційний Starbits Millionaire в RisingStarGame [ua]

in Team Ukraine4 years ago (edited)

Це сталося! Те, що раніше здавалося якщо не недосяжним, то набагато затратнішим по ресурсам, сталося! Тепер і я можу похвалитися, що в криптогрі на блокчейні Hive під назвою RisingStarGame я став Старбітс Мільйонером (Starbits Millionaire). Офіційним підтвердженням цієї важливої для гравця в RisingStar події, є нова картка в розділі Others. Ось як виглядає моя:
Тепер ця карта стала окрасою моєї колекції NFT-карток
Цей скріншот я зробив відразу після отримання карти. Як видно на малюнку після випуску моєї карти загальне число Issued становило 16, тобто, я став 16 гравцем, який отримав цю карту.
Доки їх було 15, я ще був без карти

В матеріалі для початківців, доступний українською та англійською, How to Play ⭐️Rising Star! Beginners guide to the new blockchain game on Hive, я писав, що отримання цієї карти є ціллю для багатьох гравців. Як ж її отримати і що вона дає?

Щоб отримати карту Starbits Millionaire в RisingStarGame потрібно:

  • досягнути мінімум 50-го рівня в грі (карти бусту досвіду XP Boost значно пришвидшують цей процес);
  • мати на балансі 1000000 Starbits (не обов'язково всі заробляти лише в грі, можна купити на hive-engine, або знайти інвесторів за долю від прибутку);
  • написати в офіційному діскорд-каналі гри, що ви Мільйонер, тоді вам в ручному режимі відправлять карту.

Які бонуси дає карта Starbits Millionaire

  • хизування на районі привітання і повага в нашому дружньому чатику https://t.me/RisingStarGame_RU
  • можливість раз на добу проходити спеціальну місію Starbits Millionaire, винагородою за яку буде 10000 Starbits
  • для проходження місії потрібно 65% енергії;
  • тривалість місії 30 хвилин;
  • нарахований бонус не відображається в загальному балансі, і для виведення цих грошей потрібно замовляти гроші з "іншого" балансу в розділі Withdraw.

Активна кнопка Start приємно радує

Тепер, коли мої доходи в грі @risingstargame виросли, можна подумати про збільшення кількості фанатів. А для цього можна буде вже купувати паки за зароблені Starbits. Тим більше, якщо купувати за ігрові токени, то буде більший бонус, ніж купувати за hive. Але розпочати гру можна безкоштовно і без вкладень, як це зробив я. Для початку гри підійде ось це посилання: https://www.risingstargame.com?referrer=vabadaba

Sort:  

Дивлячись, на вашы повыдомлення думаю ця гра буде дуже цікавою. Успіху в ній, та мої вітання з цікавим досягненням!!!

Дякую! Після оновлення в Splinterlands я вже менше там граю, а це появилась цікава альтернатива :)

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2250 upvotes. Your next target is to reach 2500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz supports meetups of the Hive UK Community
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day

This post gives you one entry into the weekly prize draw to win a 3 card Rising Star booster pack.
Post once a day and use the #risingstar tag to get more entries.

The prize draw takes place during our weekly live stream on Sundays.

Join our curation trail to automatically upvote posts about Rising Star.

!BEER

Thank you! I don't need add link to my post on discord channel anymore?

No. Just use the #risingstar tag on your posts.


Hey @vabadaba, here is a little bit of BEER from @risingstargame for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Може спробувати пограти..

Може :) Для мене це не лише ігри, а і можливість слідкувати за проектами на блокчейні Hive, а своєю грою і донатами проявляю підтримку цих проектів.