Ми щасливі, що маємо ua-promoter! Дякую!

in Team Ukraine4 years ago

Я в Hive відносно недавно, ще не пройшло і трьох місяців, тому в мене в пам'яті ще свіжі відчуття і емоції, які наповнювали мене в той період. Я пригадую, наскільки довго я вагався чи варто мені тут пробувати писати, чи буде мою писанину хтось читати, коментувати. І ще мені дуже-дуже не хотілося бачити під своїми дописами нулі апвотів. Ні, я геть не прагнув розбагатіти на блогерстві в перший же тиждень на Hive, але ви ж розумієте це відчуття: я в незнайомому місці, де абсолютно нікого не знаю і з якої це радості хтось буде мені кидати платні апвоти? Я дозрівав близько двох тижнів, перебуваючи увесь цей час в ролі читача. Пригадую, як я зрадів, що в @teamukraine темою чергового тижневого челенджу були Комп'ютерні ігри, а саме ігри я і планував зробити однією з основних тематик. Я розумів, що челендж - це вже більш-менш гарантовані апвоти і я зможу уникнути нулів, і я наважився. Так появився мій перший допис Комп'ютерні ігри: приєднуюсь до uagaming.

Можливо, через власні побоювання я так і сидів би, чекаючи на нові челенджи. Але мені вдалося майже випадково зробити цікаве відкриття. Ще не дуже орієнтуючись в системі апвотів, делегування і заробітку на цьому всьому, я відкрив для себе акаунт @ua-promoter, гаслом якого є "Підтримка української спільноти в HIVE". Про активність української спільноти я вже дізнався з челенджів, тоді ж почав підписуватись на перші акаунти, але тут стало цікаво, що ж це така за підтримка, і чи можу я на неї розраховувати? Виявилось, що можу. І для підтримки потрібно зробити зовсім небагато.

Скриншот з оновленого сайту https://ua-promoter.com/

Приєднатися до сервісу підтримки можна двома способами:

  1. раз на місяць відправляти 0.5 hive абонплати. Як же ж довго тягнулися 7 днів після мого першого допису, після яких я заклеймив свою винагороду і першою моєю транзакцією після обміну HBD на hive була оплата абонплати. Але тоді я дав собі слово, що як тільки я підросту до другого способу, то обов'язково перейду на нього, а саме
  2. делегувати мінімум 200 НР сервісу. Тут вже знімається абонплата 0.5 hive. Більше того, ви будете отримувати основну частину (90%) від кураторського заробітку бота. Я дав обіцянку назбирати 200+ НР і делегувати ua-promoter, і ось це сталося! Мені знадобилося для цього рівно 2 місяці і я дуже щасливий, що досягнув ще одного важливого для себе рівня в Hive. Так, я розумію, 200 НР дуже і дуже скромна сума, але це лише початок, це мій прояв подяки і підтримки сервісу за їхню роботу.

А робота їхня насправді має величезне значення. Можливо, хтось сприймає їхній автоматичний апвот за буденність. Може є й такі, що майже і не помічають його, але для новачків, для тих хто тільки починає свій шлях в hive це дуже і дуже величезна підтримка. Завдяки сервісу я здолав свій страх нулів, і тепер можу писати на різні теми, не обов'язково лише в рамках челенджів, і знати, що майже завжди можу розраховувати на "Підтримку української спільноти в HIVE". Якщо і ви надумаєте приєднатися до сервісу, то варто пам'ятати,

Як збільшити силу голосу за ваш пост:

  • Делегувати боту. Чим більше делегування, тим більше буде голос бота.
  • Голосувати за пости та коменти бота (@ua-promoter). Наприклад, якщо ваша сила голосу становить $0.01 та ви проголосували за 2 поста бота, то бот, коли наступного разу буде голосувати за ваш пост, додасть відсоток який дорівнюватиме вдвічі більше. В цьому прикладі це будет $0.04.
  • Якщо пост опублікований в категоріі "UA" або "hive-165469". Мається на увазі перший тег. Бот додасть 5% до сили голосу
  • Якщо мова поста на 40% українська - плюс 5%
  • Якщо мова посту повністю українська - плюс 10%

Якщо ж ви не плануєте писати в найближчий час, то можете розглядати сервіс як чудовий спосіб для інвестування
Скриншот з оновленого сайту https://ua-promoter.com/

І ще, можливо, не всі знають, але в сервісі є партнерська програма, в якій ви будете отримувати 10% за транзакцію користувача якого ви привели на системі 0,5 hive в місяць, або буде нараховано 2% від виплати кураторських від користувачів, які делегували НР в систему. Детальніше про все це можна почитати на офіційному сайті https://ua-promoter.com/ Якщо раптом цей допис буде читати хтось з новачків, які теж знаходяться в пошуках своїх перших 0.5 hive, то саме для них я готовий оплатити перший місяць доступу до ua-promoter. Для вас це буде можливість вже з першого допису отримати апвот, а для мене ви будете рефералом.
Скриншот з оновленого сайту https://ua-promoter.com/

Так що, нам дуже пощастило, що наша спільнота має такий сервіс. Особисто я дуже ціную таку підтримку, і вдячний за нею. @ua-promoter, дякую!

Sort:  
 4 years ago  

Дякую! Гарний пост!

І Вам дякую! Просто знайте, що навіть якщо ми нечасто пишемо, то все одно цінуємо Вашу роботу.

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2500 upvotes. Your next target is to reach 2750 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz supports meetups of the Hive UK Community
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day

Прекрасна розповідь. Запропоную додати її до навчальних матеріалів для нових користувачів.

П.с. З такими повідомленнями треба пряма дорога в рекламний бізнес. (без жартів)

Яких тільки талантів в собі ми не відкриваємо 😅
Дякую за коментарі, завжди приємно їх читати 😉