Чарівна козацька Хортиця

image.png
image
Добрий день, мої любі друзі!
Боже мій, залишилося всього десять днів весни!.. Не можу повірити, що вона так швидко промайнула, наче метелик!(((
Та неймовірна краса, яка зараз нас оточує всюди, не дає сумніватися в тому, що зовсім скоро прийде літо, бо різноманітні квіти відцвітають по черзі, як це і задумано Матінкою-природою.

Я знову вам хочу показати красу острова Хортиця на заході сонця...
Вже не перший раз в Запорізькому Телеграм-каналі розміщують фотографії запоріжаніна- фотохудожника Ігоря Лаврова, який обійшов наш козацький острів вздовж і впоперек, не дивлячись на пору року...
А весною не тільки квіти радують око, а ще й шовкова ковила...
Відразу згадалися рядки з мого вірша про Хортицю:

Де гойдав грайливий вітер шовку ковилу,
Мчав козацький кінь гарячий крізь туман і млу...

Ось така чарівна наша Хортиця!

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday