Неймовірна краса дивовижних троянд

image.png

Привіт, мої любі друзі!
В цей понеділок було рівно два роки, як мені видалили злоякісну пухлину в Запорізькому регіональному протипухлинному центрі... Скажу відразу, що зі мною все гаразд!)))
Але я хочу розповісти зовсім про інше. На території лікарні і два роки тому, і зараз квітнуть такі фантастичні троянди, що дивлячись на них, у кожної хворої людини виникає бажання боротися з хворобою і жити далі!..

Ось тільки зараз для цієї онкологічної лікарні настали тяжкі часи - її хочуть приєднати до Запорізької обласної лікарні, не думаючи про те, що після визволення окупованих територій Запорізької області, сюди люди хлинуть лавиною, бо нині не в змозі лукуватися...
Робітники Запорізького регіонального протипухлинного центру написали Петицію Президенту України Володимиру Зеленському, аби центр не чіпали... Наразі йде збір підписів...
Дуже сподіваюсь, що коли наступного року я приїду на огляд, тут стане ще краще!)))
А зараз хочу показати неймовірну красу дивовижних троянд...

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday