Прогулянка осінньою стежиною серед неймовірної краси...

КВІТИ ЖОВТНЯ 048.JPG

**Доброго дня, ми з України!**

Сьогодні п'ятниця, день поезії і я знову приймаю в ньому участь, завдяки запрошенню @lilideleopolis.

Щось мене охопив сум, бо донька сказала, що поїдемо на дачу аж до восьмого листопада... Там звісно і гарно, і тепло, та все одно душа рветься додому...

Зараз, через цю кляту війну, все життя наперекосяк! Доки не було світла, у мене пішли ость такі рядки:

Вже й жовтень пролетів, немов ракета,
Немов завзятий швидкокрилий птах...
Жде русіш-швайне путінських вендета!
Вони самі такий обрали шлях!

Прийшли "брати", встромили ніж у спину,
Руйнують землю вогняним мечем!
Та вистоїть рідненька Україна,
Хоч ліг важкий тягар їй на плече...

Невдовзі пожаліють путіністи,
Що мати народила їх на світ!
Не бачити їм сонця в небі чистім -
В груз двісті обернуться... І - привіт!!!

Вночі засяють зорі-діаманти,
У безвість кане слід шахідів всіх...
Розвинуть дітлахи свої таланти,
Що нібито принишкли, як на гріх...

А зараз хай не тужаться ублюдки!
Що в нас летить - їм вернеться назад!!!
Розквітнуть в Україні незабудки,
Лише скінчиться цей кривавий ад!!!

А, попри мій легкий осінній сум, зараз навкруги ще така краса, що неможна не милуватися нею!)))

КВІТИ ЖОВТНЯ 027.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 037.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 114.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 054.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 097.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 100.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 102.JPG

А на теплому сонечку ще гріються кіт та кішка, лежачи на опалому листі... Я стала повільно підходити до них, щоб сфотографувати ближче...

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 061.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 062.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 064.JPG

Та, коли я поклала на пеньок шматочки сосиски, кошача пара тут же піднялася і почала їсти!)))

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 072.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 071.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 081.JPG

А неподалік, біля цієї ж будівлі, побачила ще компанію котів! Я підійшла до них і кинула їм теж шматочки сосиски... А ті двоє зараз же приєдналися до них!))) Ну, ніде не пропадуть!)))

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 093.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 095.JPG

СЕДЬМОЕ НОЯБРЯ 091.JPG

Ось така прогулянка вийшла у мене!)))

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!

З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Congratulations @valentinaboroday! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 2000 upvotes.
Your next target is to reach 2250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the November 1st Hive Power Up Day - New Turnout Record
Take the Keychain Survey and get your Future Shaper badge
Hive Power Up Month Challenge 2022-10 - Winners List

Дякую, @hivebuzz!

Із задоволенням @valentinaboroday! Гарного дня 😊👍