Saturday-Caturday Photo Digest: Сонна замарашка

image.png

Привіт, мої любі друзі!
Ось і прийшов останній тиждень цієї воєнної весни 2024 року, і сьогодні заключний етап весняного сезону - День "братів наших менших" - котиків та кицюнь, які завжди поряд з нами...

Сьогодні я познайомлю вас з одною білявкою, яку побачила моя донька від вербою, йдучи до магазину... Кішка була замурзана і дуже сонна, мабуть, ловила вночі мишей...)))
Донька погукала кицю, аби свотографувати її для мене, та невдоволене створіння лише встало, погяглося і знову вляглося на своє улюблене нагріте місце...)))

Прийшлося фотографувати цю "сплячу красуню" тако, як вона є...)))
Так що, фотосесія сонної замарашки виявилась не дуже вдалою!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday