Щоб ми робили без домашніх улюбленців?!

image.png

Доброго суботнього вечора, друзі!
І знову я вам хочу показати світлини нашого домашнього улюбленця - Рижика.
Коли мій чоловік приніс його до нас додому, він був зовсім маленьким тримісячним кошеням... І все йому було цікаво!
Переглядаючи теки комп'ютера, я знайшла ось ці фотографії, зроблені на лоджії моєї спальні, де котик придивляється та принюхується до рослини - декоративного каланхоє, яку я поставила там на столі, аби витерти на ній листя.
Рижуля і так, і сяк крутився поряд, навіть намагався залізти всередину горщика!))) І, якби я не пильнувала за ним, бідній квітці вже не жити!)))
Наразі квітка стоїть у кімнаті на підвіконні і котик до неї дістати не може, що дуже добре!)))

17-18 079.JPG

17-18 074.JPG

17-18 075.JPG

17-18 080.JPG

17-18 081.JPG

17-18 082.JPG

Рижик обожнює сидіти на пральній машинці, чекаючи, коли ж його нарешті почнуть розчісувати, що доставляє йому неабияке задоволення!)))

image.png

А ще любить терпляче сидіти на стільці на кухні і дивитися, як я готую всіляку їжу для нашої родини...)))

image.png

Щоб ми робили без домашніх улюбленців?! Коли немає настрою, чи щось болить - це боже створіння сяде тобі на руки, наче мале дитя, і заспокоює...

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

Super kitty! Beautiful post!

#freecompliments

Thank you very much!)

Of course! It's my pleasure!

And doing this entire free compliments thing is providing some huge and dramatic impacts.

So by all means please come check us out!

#freecompliments