Я люблю тебе, моє неперевершене місто!

image.png
image

Добрий день, мої любі друзі!
Боже мій, залишився всього лише один тиждень до закінчення весняної пори!((( І знову її чекати довгих дев'ять місяців!(((
Ну що ж, чекати нам не звикати, бо ось вже третій рік ми з великою надією та ще з більшим бажанням чекаємо на Перемогу над нелюдями-рашистами, які окупували частину наших рідних українських земель...
Дай, Боже, сили нашим відважним захисникам не тільки вистояти в нерівній боротьбі, а і зтерти з обличчя землі всю рашистську наволоч і і їхніх прихвостнів, які чекають "русського миру"!

А я люблю своє рідне українське козацьке місто Запоріжжя, і дуже сподіваюся, що загарбники "обламаюсь свої зуби", намагаючись захопити святі козацькі землі!
Де ще можна побачити такий захоплюючий захід сонця, як у нашому місті і вчора, і сьогодні?!
Фотографії зроблені нашими запоріжцями Юлією Покас, Оленою Журбою, Романом Косенко, Евою Мироновою, за що я їм вдячна від усього серця!

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

image.png
image

Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday