Найкращий період - передопераційний місяць

in Team Ukrainelast month (edited)

Після пройденого протокольного лікування хіміо- та променевою терапією лікарі відправляють мене на місяць додому. За цей час я повинна слідкувати за станом здоров'я, робити регулярно аналіз крові, а головне - дуже добре харчуватися і стабілізувати стійкий оптимістичний стан психіки. Скажу вам, - це був найкращий період всього лікування. Адже:

  • пухлина 'приглушена' та 'випалена' променями і хімією, вона не турбує і навіть зменшилась;
  • їсти можна все на світі, але бажано все ж таки споживати продукти, багаті білками та протеїнами. Щоб організм отримав додатковий ресурс і мав сили пережити досить травматичну операцію;
  • пощастило і з порою року: саме оживає природа, тому щоденно прогулянки та заняття із улюбленими песиками приносили тільки радість. На додачу нам вдалося аж тричі виїхати на риболовлю, а це для мене - вершина щастя!

13.jpg

14.jpg

15.jpg

11.jpg

Запам'яталися слова одного із лікарів - онкохірургів. На моє запитання про перебіг і цілі передопераційного періоду він відповів:
"Розумієте, зараз пухлина вражена опроміненням та хімією і вона має вигляд сита. А нам на операції сито не потрібне. На місці кожної загиблої злоякісної клітини має утворитися рубець. Тоді набагато простіше буде відділити вражені тканини від здорових. А для того, щоб тканини зарубцювалися, потрібно досить потужне білкове харчування."
Отже, крім звичної їжі, додаю в меню не дуже приємну на смак, але дуже корисну для перебігу лікування ентеральну суміш Nutridrink Protein. Забігаючи наперед, скажу що після операції їсти оце я не могла. Тому лікар порадив 'подавати' цю суміш помимо язика, через спеціальну трубку, в кишечник. Бо без нього - ніяк.

16.jpg
джерело

17.jpg

Результат: набрала за цей місяць 6 кг ваги. Вражена - це м'яко кажучи. Бо ніколи в житті не вдавалося поправлятись. Хіба що коли була вагітна.😁
Настала пора призначення дати операції. Перед цим слід було пройти купу обстежень, з чим я успішно справилась. КТ, ехо серця, консультація кардіолога, розширений аналіз крові... ніби все.
Далі буде.

Sort:  

Всього якнайкращого! І віри, що все буде відмінно!!!

Щиро дякую!

💪
Я в вас вірю)
Ви молодець.
Така боротьба з хворобою, з усмішкою на обличчі, великий приклад для всіх.

Дякую за підтримку! Позитивні приклади для людей дуже потрібні. Тому не здаюся!

Так. Це дуже важливо, дивлячись на вас і я мотивуюся в часи меланхолії. Дякую вам за ваш позитив!