Неповага до покупця - як із цим боротись?

2.jpg

Коли ти живеш далеко від міста, то зазвичай на перший план покупок виходять інтернет-магазини. Хоча і приходиться платити перевізникам за доставку, але краще забрати своє замовлення тут, біля дому. Бо їхати по магазинах фізично немає можливості.
Так я і роблю останніми роками, відколи з нами стала жити старенька мама. Не покину я її на пів-дня саму в хаті, це неправильно. От і пристосувалася користуватися послугами Нової пошти, а покупки всі роблю в інтернет-магазинах.
Моє невеличке 'хвостате' господарство потребує постійної турботи та якісної їжі. Тому котикам та песику вже не вперше замовляла сухі корми в одній і тій же компанії. Було дешево і якісно, всі мої улюбленці завжди смакували оці коричневі пластинки. Але я помітила, що зовнішній вигляд у хвостиків став погіршуватись. Песик став худнути, а коти перестали 'битися' за цю їжу. Тоді й почалися у мене експерименти та пошуки альтернативи.
Для Хенка рішення знайшлося швидко. Мені варто було лише пригадати давні часи, коли свою вівчарку взагалі не годувала сухими кормами. І - ось, прекрасний та корисний корм знайдено. Заморожені субпродукти вже показали свою якість та благотворний вплив на собачий організм. Та ще й сервіс упаковки від виробника просто вражаючий: зараз літо, а вони так пакують цю заморозку, що навіть через півтори доби дороги немає натяку на розморожування! Причому не беруть за це ніякої додаткової платні.

3.jpg

5.jpg

6.jpg

Але з котами проблема залишилась: не можу підібрати їм смачний і недорогий корм. І вирішила все ж замовити знову у своїх давніх постачальників. І що ж я побачила? Першим - непомірну суму за доставку. Вияснилось, Нова пошта не відправляє їх товар без своєї упаковки, і я маю додатково потратитись на оцю картонну коробку.

1.jpg
Друге розчарування сталося при розпаковці коробки. Мішок від виробника порвався, і мій довгоочікуваний товар просто валявся розсипаним у коробці...
Розбір ситуації нічого не дав: виробник корму звалює все на Нову пошту, а Нова пошта говорить - ми такі мішки мусимо додатково упаковувати. От і все.
Висновок для себе зробила однозначний: немає чого купувати будь-що у фірм, які не поважають свого покупця. Тому що посилка із заморозкою упакована в тисячу разів дорожчими матеріалами, але виробник це робить безкоштовно, своїми силами. Тому що поважає людину, яка вибрала його товар. А ось ці 'халявщики', що не можуть міцну торбу на свій сухий корм зробити, - просто плюють на своїх клієнтів.
Чи не так, друзі?