Художник на фабриці. Частина 4. Ігор Ковальов, Евген Назаренко та їхня дружина -курка.

in Team Ukrainelast year (edited)

Поки тема не забулася, хочу розповісти ще дещо. Про своє життя-буття з прекрасними моїми вихователями дядьком Женею (Євгеном Федоровичем Назаренком)

image.png

та Ігорем Ковальовим.

image.png

Мої батьки поїхали до Африки. Батька направили викладати на 4 роки до Гвінеї.

І виховувати мене, у нашій з мамою і татом оселі взявся мій чудовий дядько. Женя. На другий день вихователів уже було двоє. Женя та його блискучий друг Ігор Ковальов. Він був у Києві в цей час. Вони прихопили свій улюблений компотик вже без чайника. А в тому, в чому держава його розфасовувала... І вони знову елегантно випивали, курили та писали сценарії.

А я навчалася у 8 класі та познайомилася з цікавою молодою людиною, яка навчалася на 1м курсі інституту у Воронежі. Він був нашим сусідом у Києві. Відпочивав вдома, на канікулах. Поки мої вихователі писали якусь свою ахінею, ми з сусідом Севою з'ясовували стосунки, що зароджувалися.
-Ти хочеш я доведу тобі своє кохання? - сказав він.
-Як?-Запитую.
-Я ось прийду до тебе завтра до школи і зірву заради тебе уроки хочеш?
-Та хто ж такого не хоче, - зраділа я.

З ранку до класу увійшов діловий, самовпевнений Севка і сказав. Я помічник режисера фільму. Відбираю дітей на зйомки. Фільм називається "Помилка природи". Хто що вміє робити? Мої однокласники почали вистрибувати з місць наввипередки… «Я співати… А я танцювати… а я кататися на коні…» і так 30 разів.
Сева вибрав актрису на головну роль. І пішов.
Ну у фільмі «Помилка природи»… стало повільно до всіх доходити...
На другому уроці, англійської, де було півкласу, двері відчинилися і увійшов Севка з текстом: «Я з ДПТУ 1, набираю доярок, слюсарів, сантехніків… є охочі? Ось телефони деканату, записуйте телефонуйте…»
Ну діти вже були в курсі, що це за ДПТУ номер 1 і які там деканати. Усі реготали, ніхто нікого не міг заспокоїти… Потім вчителі, завуч і директор шукали хто прийшов до кого прийшов, ну усіляке там почалося…

Женьці писали на роботу, моїх батьків викликали з Африки, Севку виганяли з інституту, а мене зі школи.
І більше ми з ним, нажаль, не бачились.
Потім прийшла до школи моя бабуся... Ну, директор студії, ветеран, старший лейтенант, ворошиловський стрілець зі своїми орденами і всі заспокоїлися.

Але вдома я Ігор та Женя отримали нормально.

А за цей час Ігор та Женька вже народили дещо на світ.
Називалося воно "Моя дружина курка." Було присвячено, як я зрозуміла, молодій Женьчиній дружині, з якою в них там щось було не те. Мало мене це хвилювало, і чого не те й сам сценарій…
Женя вручив мені його урочисто та сяючи вмостився дивитись як я читаю.
Люди хтось читав мульт сценарії? Це кошмар. Якась жалюгідна
думка розмазується з усіх планів камери тисячоразово. І думка, Божеж мій.. Що чоловік і не помітив як його дружина перетворилася на курку, а він на півня. Бо сусід підкинув цей погляд на неї чоловікові.
Мені не сподобалося дуже.
Женя, кажу, мені б твої проблеми...

Ну так ось.
Ігор Ковальов зробив фільм за цим сценарієм. Цей фільм отримав Гран Прі на Фестивалі Фестивалів.
Тобто змагалися найкращі фільми з усього світу, які отримали гран-при в якомусь році, а цей фільм виграв у всіх цих фільмів і увійшов до золотого фонду
світового мистецтва.

І ось ще невелика цитата. «Ігор Ковальов отримував у Оттаві призи за чотири фільми. Два з них - "Молоко" та "Його дружина курка" були удостоєні гран-прі. При цьому фільм "Його дружина курка" взяв окрім головної нагороди приз у категорії "Фільми від 10 до 30 хвилин".

Ігор потім перебрався до Лос Анджелесу, залишив Татарського та їхню студію «Пілот» і навіть з ним, кажуть поїхало багато пілотівців. Він став одним із найдорожчих анімаційних режисерів авторського кіно. Кажуть отримував 20 із чимось тисяч на тиждень. Ну, не знаю я, у нього не питала. Суму уточнити не можу. Нині Ігор, кажуть, викладає у Лондоні.
ось Його фільми.
• Його дружина курка (1990) – режисер
• Соло для Місяця та вовка (1990) – сценарист
• Андрій Свіслоцький (1991) – режисер, сценарист, художник-мультиплікатор
• Ліфт 3 (1991) – режисер, художник-постановник, художник-мультиплікатор

• Птах у вікні (англ. Bird in a Window) (1996, США) – режисер, сценарист, художник-постановник, продюсер
• Нансен, що літає (англ. Flying Nansen) (2000, США) — режисер, сценарист, художник-постановник

• Дика сімейка Торнберрі (The Wild Thornberrys Movie) (2002, США) — додаткове розкадрування
• Громадянин Тоні (англ. Citizen Tony) (2003, США) – режисер
• Ти – тварина (англ. You Animal) (2004, США) – режисер
• Молоко (англ. Milch) (2005, США) – режисер, сценарист, художник-постановник
• Шоу п'яного ворона (The Drinky Crow Show) (2007, серіал, США) - режисер
. До кохання
• Нансен, що літає (англ. Flying Nansen) (2000, США) — режисер, сценарист, художник-постановник
image.png

Олександр Татарський не встиг закінчити фільм " Прибуття поїзду". Ігор має плани його доробити.

image.png

Ігор та Саша були справжніми друзями. Вони створили Студію "Пілот". Вивчили чудових художників-мультиплікаторів-аніматорів і створили безліч наших улюблених фільмів. Але так склалося, що вони роз'їхалися. По різних країнах.
То була трагедія.

Але є один фільм. Шалено смішний. «На південь від півночі.»

Цей чудовий фільм зробив Андрій Соколов. Один із пілотівців, учень Олександра Татарського. Наприкінці фільму є пісня про дружбу. І коли вона лунає, усім спадає на думку ця історія про прекрасну легендарну дружбу Татарського і Ковальова, яка принесла усім нам стільки радості та щастя.

Подивіться та послухайте. Буде весело та приємно. І подумайте про друзів.

А Женя залишився у Києві та ще багато чого написав. Потім поступив до Сорбони, років у 45..

І ось років 12 тому його не стало. Судини. Сигарети та компот. Не правильна гімнастика для судин.

Євген Федорович Назаренко. Фільмографія.

Автор сценарію та редактор мультфільмів:
. "Моя дружина_курка"
• «Чумацький шлях» (1980, у співавт.)
• «Зворотний бік Місяця» (1984, співавт. з І. Ковальовим)

• «Корисні поради професора Чайникова» (1985):
o «Як обігріти намет»
• «Диковинка» (1987)
• «Твір про дідуся»
• "Пісочний годинник"
• «Біла арена» (1987)


• «Король черепах» (1988)
• «Смерть чиновника»
• «Це що ще таке?!!» (1988)
• «Мозаїка. Інструкція до гри» (1989)
• «Три Паньки» (1989)
• «Три Паньки господарюють» (1990)
• «Горщик-насмешник» (1990)
• «Три Паньки на ярмарку» (1991)
• «Заєць у людях» (1991)
• «Ласкаво просимо» (1993)
• «Пригоди собачки Муві» (1994, співавт.):
o «Муві-няня»
o «Ралі»
• «Козел і Баран» (1994, співавт.)
• Команда DIG. Викрадення століття» (1995, у співавт.)
• «Гидке каченя»
Такі на нашій студії рядові працівники.

Sort:  

Congratulations @yaros.rudy! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 300 upvotes.
Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Hey @yaros.rudy!
Actifit (@actifit) is Hive's flagship Move2Earn Project. We've been building on hive for almost 5 years now and have an active community of 7,000+ subscribers & 600+ active users.
We provide many services on top of hive, supportive to both hive and actifit vision. We've also partnered with many great projects and communities on hive.
We're looking for your vote to support actifit's growth and services on hive blockchain.
Click one of below links to view/vote on the proposal:

  • peakd
  • ecency
  • hivesigner