Neden Leofinance Kullanmayalım?

in LeoFinance3 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Hive'da takip ettiğim ve yazılarını keyifle okuduğum arkadaşlarımdan neredeyse hiçbiri Leofinance kullanmıyor (veya çok azı kullanıyor). Kullananlar da etkileşimi artırmak için ingilizce yazmayı tercih ediyorlar. Onlara bu konuda hak veriyorum. Geri dönüşler (özellikle de yorumlar) iyi olmazsa ileride ben de yazılarımı iki dilde hazırlayabilirim belki.

Leofinance.io sitesinde yazılan yazıları uzun süredir takip ediyorum. İlk başlarda diğer tarafta steemleo adı altında başlattılar ve büyük taşınma sonrası Leofinance olarak devam ettiler. Buradaki yazılardan gerçekten çok şey öğrendiğimi söyleyebilirim. İlk bakışta boş gibi görünen bir yazı bile bazen hiç beklenmedik şekilde birşeyler öğretebiliyor.

Finansal konulardan pek hoşlanmayan arkadaşlarım var. Özellikle de kızlar (@sudefteri @tugbabeauty @candylady kulaklarınız çınladı mı :)) Ama burada sadece sıkıcı konular konuşulmuyor aynı zamanda bulunduğumuz blockchain ile ilgili de güzel bilgi alışverişinde bulunuluyor. Sonuçta bizler bir şekilde Hive'da okuyup yazıyoruz. O halde neden bulunduğumuz ortamla ilgili daha fazla bilgiye sahip olmayalım ve bu bilgileri etkili kullanmayalım.

Hiç bilmeyenler için bu siteden kısaca bahsedeyim öncelikle.

Leofinance Nedir, Ne Değildir?

  • Bu Hive blockchainini kullanan bir scot tribe projesi. (Japonca gibi mi geldi?) Dikkatinden kaçanlar için kısaca açıklamam gerekirse daha diğer blockchaindeyken hive-engine.com üzerinden bazı scot tribe projeleri başlatılmıştı. Bu projeler hive altyapısını kullanıyorlar. Ama hepsinin ayrı arayüzü ve ayrı tokenı var. Kullanınca hem hive hem token kazanmış oluyorsunuz. Yani bir taşla iki kuş desek yerinde olur sanırım.
  • Bu platforma https://leofinance.io/ üzerinden Hive keyleriyle giriş yapılıyor. Ve burada yazdığınız tüm yazılar ve yorumlar aynı zamanda Hive blockchaininden veri çeken siteler üzerinde görüntülenir. Yani hive.blog, peakd.com ecency.com ve diğer.
  • Burada yazılan yorumlar ve yazılara oy atanlar eğer Leo tokenına sahipse siz de author reward (yazar ödülü) kazanıyorsunuz. Aynı zamanda oy atanlar da stake ettikleri token miktarına göre kürasyon ödülü alıyorlar. Kazandığınız ödüller belirli bir miktara ulaştığında cüzdanınıza otomatik olarak yansıyor. Daha önce claim işlemi yapmak isterseniz bunun için leodex veya diğer scot tribe arayüzlerini kullanabilirsiniz.

Leofinance.io arayüzünü kullanmazsam ne olur?

  • Eğer isterseniz bu siteyi kullanmadan da hive.blog veya herhangi başka bir arayüz üzerinden buraya yazı gönderebilirsiniz. Bunun için yazınızda sadece #leofinance veya #leo taglerinden birine yer vermeniz yeterli olur. Ancak leofinance.io kullanmadığınızda kazandığınız tokenlardan bir kısmını kaybedersiniz.
  • Airdroplardan yararlanamayabilirsiniz. Birkaç airdrop yapılacak ve bunların ana koşullarından biri burada etkileşim içinde olmak.

Hangi tagleri kullanırsam LEO token kazanmam engellenir?

Yukarıda #leo ve #leofinance taglerini kullanırsak yazılar buraya düşer demiştim. Ancak bazı istisnalar var. Eğer yazılarınızda "actifit,steemhunt,appics,dlike,share2steem" taglerinden birini kullanırsanız o yazı görmezden gelinir. Bu platformları kullananların ayrı ayrı yazılar hazırlamaları önerilir.

Leofinance.io'da yayınladığım postlar başka scot tribe sitelerine çıkar mı?

Bildiğimiz gibi birbirinden güzel projeler yapıldı. Palnet, Naturalmedicine, Stemgeeks, Foodie ve çok daha fazlasını sayabilirim. Eğer yazınız bu projelerle ilgiliyse onların da hepsinin kendi taglerini buradaki yazılarınızda kullanabilirsiniz. O zaman diğer sitelerde de çıkacaktır.

Leofinance sitesinde ne tür yazılar paylaşılır?

Adından da anlaşıldığı gibi finansal konular. Ama bu durum sizi hemen itmesin.

  • Öncelikle Hive blockchaini ile ilgili hoşunuza giden konuları paylaşabilirsiniz. Kendinizden bahsedebilirsiniz. Hive'ı nasıl keşfettiniz. Neler yaptınız. Hangi platformları / tokenları seviyorsunuz vs.

  • Bunun dışında her tür blockchain konuları. Etkin kullandığınız başka blockchainlerden bahsedebilirsiniz. Tecrübelerinizi, yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.

  • Her tür kripto para konuları. Hangimizin ilgi alanı değil ki artık.

  • Hive-engine.com tokenları. Kullandıklarınız, favorileriniz, ilgi alanınıza girenler...

  • Diğer finansal konular. Borsadan altına, dövizden hisse senedine her tür finansal konularda yazılar paylaşabilirsiniz.

Biraz da LEO tokendan bahsedeyim

Hive-engine.com sitesine giriş yaptığınızda muhtemelen "Tokenlar" sekmesinin en üst sıralarında LEO'yu göreceksiniz. Şu anda fiyatı 0.741 dolar civarında. Ve sürekli yükseliyor.

resim.png

Lütfen bunu finansal tavsiye olarak almayın sevgili arkadaşlarım. Ayrıca illa yatırım yapmanız gerekmez. Leofinance.io üzerinden giriş yapın yazı ve yorumlarınızı paylaşın ve bol bol Leo biriktirin derim ama :)

Discord bırakınca bolca zamanım oluştuğunu farkettim. Son dönemlerde burada tek tek yakaladığım arkadaşların kafasını şişirmekle meşguldüm. Sonra dedim ki kendi kendime. "Milleti rahat bırak. Ne yazacaksan bir postta yaz. Belki daha fazla insana ulaşır ve faydalı olur."

Durum böyle kısaca. Sorularınızı, yorumlarınızı, önerilerinizi beklerim her zaman. Leofinance.io üzerinden giriş yapın gelin :)

Görüşmek dileğiyle

Posted Using LeoFinance Beta

Sort:  

Fotoğraflarımı bu etiketle paylaşsam acaba papaz olur muyum bu sayfa ile :)

😀

Parasal konularla ilgili olmadığı sürece evet kızanlar çıkabilir 😀

ash kullanmıyorsun sen sanırım onu da ekleyebilirsin istersen

Ne olduğunu bilsem kullanırım:) Bu arada blurt göçtü mü? Foto yükleyemiyorum. Bi düzeliyo bi bozuluyo.

Evet onların image serverları çok sorunlu. Buraya yükleyip link atmayı denedi mi? İşe yarayabilir.

Bir de burada birisi oy attırma yollarını anlatmıştı. Belki zamanın olduğunda denemek istersin.

Link mi? Yine yeni bir şey duymuş oldum. Burada paylaştığım bir şeyi blurta nasıl link atacağım ki? Oy attırma yollarını kim paylaştı ki acaba?

Link derken yani resmin konumu. Mesela bu fotoğrafın konumunu kopyalayıp blurta yapıştırırsan çıkmıyor mu şu anda

https://images.hive.blog/p/C3TZR1g81UNapwcuMu2eVqMAWvHXhrRrPF8gHr9W4J5eA3Hh9oW6D8oB6Byh1ACuDWtXEbjs7HcThMzW6yzwScaBkJQBs6ANz4jBUGooBHTknTuL7qQwvce

Oy attırma yollarını burada paylaşmışlardı. https://hive.blog/hive-167922/@funtraveller/blurt-is-like-a-faucet-3-things-you-can-do-to-boost-your-post-rewards-today

Yok sadece link gözüküyor şu anda.

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Yavaş yavaş blockchain kültürüm güncelleniyor, tazeleniyor bu yazılar sayesinde.

Çok çok teşekkür ederim. Yazılarım bir işe yarıyorsa ne mutlu bana. 🙂

Siz blockchaine tamamen mi ara vermiştiniz geçen sene. Kripto paralara da mı?

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

kulaklarınız çınladı mı :))

çınlamaz mı:)

evet finansal konular, yazılar çok sıkıcı geliyo bana ama yazabileceğim uygun bir şey olursa neden olmasın :)

Son dönemlerde burada tek tek yakaladığım arkadaşların kafasını şişirmekle meşguldüm. Sonra dedim ki kendi kendime. "Milleti rahat bırak. Ne yazacaksan bir postta yaz.

:) her kafa şişirme böyle olsa keşke
ne güzel eski günlerdeki gibi yazı altlarında bir post kadar şey konuştuk güldük eğlendik 🙆‍♀️

yine de yeni yazı yazmana sevindim canım, beklediğim diğer yazılarının da olduğunu hatırlatmama gerek yok di mi :)

Teşekkür ederim canım. Sen keyif alıyorsan iyi. En önemlisi o benim için. Bu sıralar sadece insanlarla konuşur gibi içimden geleni yazmak istiyorum. Tabii farklı konular görmek istediğinin de farkındayım. Türkiye'ye dönmeyi çok istiyorum. Başarırsam önümüzdeki ay döndükten sonra başlarım onlara.

Sizlere mention atarken aklıma geliyor sıkılırlar mı çok mu sıkıştırıyorum acaba diye. Sıkılırsanız STOP yazıp gönderin :))

!ENGAGE 25

Posted Using LeoFinance Beta

içinden geldiği gibi yaz öylesi güzel zaten. inşallah döndükten sonra daha güzel olacak her şey senin için :)

Sizlere mention atarken aklıma geliyor sıkılırlar mı çok mu sıkıştırıyorum acaba diye. Sıkılırsanız STOP yazıp gönderin :))

böyle düşünme, ancak STOP yazarsak düşünebilirsin bak :))
değil mi @tugbabeauty :)

Hayır canım olur mu öyle şey. Aksine bazen çok soru sorunca ben öyle düşünüyorum. Hatta bazı konulari anlamıyorum acaba sıkılıyor mu anlatırken diyorum 😀

@sudefteri nin dediği gibi yazarsak tamam 😀😀

😀

Ben de sıkılmıyorum. İstediğiniz zaman çağırabilirsiniz beni.

Bazı şeyleri anlamaman çok normal. Çok uzak kalmıştın. Ama artık bayağı bir alıştın 😀

Alışıyoruz canım sayende hepsi. Sen yol gostermesen biraz zor alışırdim. Ama ayağım uğurlu geldi yavaş yavaş dönenler oluyor 😀

Ayağın kesinlikle uğurlu geldi. Ortalık hareketlenmiş bayağı 😀

Canım bu platformla nasıl tanıştığım gibi bir şey yazsam olur mu acaba?

Posted Using LeoFinance Beta

Bence güzel olur. Leofinance'yi yeni keşfettiğini bunun bir introduction postu olduğunu yazabilirsin 👍

Hatirlarsan bi donem abime de baslatmis hesap acmistik. Onu da cekiyorum ama kendime delegate yapmisim geri alamadim bir türlü o hesabi sıfırlayacagim

Sana diledigin kadar mention atmak serbest canım 🌷

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Ben peak de üzerinden paylaşıyorum yazılarımı ama leoyu da denicem. Pek finansal konularda paylasim yapmadigim için uzak durdum ama hep kripto paralarla ilgili sanıyordum. Bahsettiğin gibi denemek lazım. Mesela finalsal konularda yazmasak peak de gibi kullanabiliyor muyuz. Bu fayda sağlıyor mu acaba? Bu arada çok iyi yaptın anlattin. Aslında bu tür konuları bu şekilde paylaşsan. Hatta belki yabancilardan da biz gibi anlamayan olabilir. Onlara da yardım açısından iki dil iyi olur bence. 🌷🌷

Bence de denemelisin kesinlikle. Peakd.com ile Leofinance.io arasında şöyle bir fark var. Peakd.com arayüzü hive.blog alternatifi. Burada her türlü konu paylaşılabiliyor. Leofinance.io ise tematik bir scot tribe projesi. Bunun genel olan türleri de var. Örneğin palnet, neoxian vs gibi.

Burada mesela sen yazı paylaşmak istesen hive ile ilgili tecrübelerinden bahsedebilirsin. Örneğin sen naturalmedicine ve foodie projelerini kullanıyorsun. Bunların tokenlarını biriktiriyorsun. Bu tür şeyler leofinance sitesinin alanına giriyor. Ama yemek, genel konular paylaşılmaz. Eğer okuduğun kitap parasal konu ağırlıklıysa o da paylaşılabilir. Bir endonezyalı kız var mesela hem yemek yazıları yazıyor, hem bu tür konuları buradan yazıyor; Anggrek. Onun leo konularına bakmak fikir verebilir.

Daha fazla kişiye ulaşmak açısından ben de iki dile geçebilirim. Haklısın o konuda canım. Teşekkür ederim uğradığın için :)

!ENGAGE 25

Posted Using LeoFinance Beta

Tamam canım incelerim yazıları 🌷😍

Süper. Hiç LEO yokmuş sende ayrıca. Bu yorumlara atılan oylardan gelecek. Yorumlar da token kazandırıyor :)

Posted Using LeoFinance Beta

Evet canım yok ama bakalım biraz incelerim yazıları fikirler edinince de paylaşım yaparım 😍

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

bende hiç anlamam bu konulardan açıkçası uygun bişeyler olursa yazabilceğim isterim tabiki
ben uzaktim genelde yeni atmaya basladim ama bugune kadar ne kadar yardımcı olduğunu biliyorum çok teşekkur ediyorum canım🌼

Ben teşekkür ederim Damlacığım :) Senin yemek yazıların yeterince güzel bence. Yeni atmaya başlayınca insan biraz zorlanıyor, ama sonrasında buradaki diğer üyelerle etkileşimi arttıkça her şey daha ilginç ve keyifli hale geliyor. Birkaç topluluğa bakınca senin için en iyisi hangisi anlayacaksın yakında. Discorda pek bakmıyorum, bir şey olursa her zaman buradan da bana yazabilirsin canım :)

!ENGAGE 25

Posted Using LeoFinance Beta

yazarim tabiki canım çok teşekkür ederiim😊

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Ellerine sağlık, güzel bir bilgilendirme olmuş, burdaki boşluğu doldurmuşsun.
Bir ara, ENGAGE komutunu da anlatırsan çok hayra geçer :)
Selam ve sevgi ile.

Teşekkür ederim 🙂

Bu komut engage token için. Engage hive tabanlı bir token. Hive-engine.com üzerinden alınıp satılabiliyor.

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Bir de bir sorum var. Biz Stemiit'i bıraktık ya. Orada gücümüzü çekmemiz gerekiyor mu acaba yoksa buraya mı aktarıldı :)

Posted Using LeoFinance Beta

İstersen olur tabii ki. Ben çekmedim oradaki gücü. Tipu'da delegate ettim. Tipu orada çok verimli. Gelen steem ve trx leri hive'a dönüştürüp burada kullanıyorum 😀

Ben de oyle mi yapsam acaba. Bir de gelenleri nasil hive donusturuyorsun artik blocktradesten çekilmiyor sanirim steemler

öyle yapabilirsin eğer istersen. ben swap.app kullanıyorum. çok pratik

swap.app hesabına steem gönderiyorsun, memo kısmına hive yazıyorsun

eğer swap.app beğenmezsen hive-engine.com üzerinden de delegate ile çekebilirsin canım 🙂

Tamam canım. Peki site uzerinden mi yoksa program mi bu bahsettigin swap. Gecen peakd uzerinden hbd hive çevirdim bu swap orda da cikti sanki yanlış gormediysem. Birazdan bilgisayar başına gecicem inceleyeyim balalim

Tamam yaptım steem üzerindenmiş simdi jeton düştü :))

Posted Using LeoFinance Beta

tamam o zaman 😀. ikisi farklı yöntem. hive-engine üzerinden de oluyor. ama swap.app en kolayı 🙂

Musait bi zaman da yardım eder misin? Delegste islemi hala aynımı unuttum onu da

bir önceki mesajda onu yazdım canım

gözümden kaçan mesaj olursa lütfen tekrardan yaz canım. oluyor bazen 😀

Tamam canım inceleyecegim. Eve yeni geçtim. Ben de resimler biraz daha kaliteli olsun diye arka plan için kartonlar aldım. Simdilik cekim kalitesi orta olsa da en azından özenmek istedim. Angek plan kızdan ilham aldım ona da belirttim hatta. Sunumlari falan çok hoşuma gitti.

merakla bekliyorum. çok daha güzel olacatır mutlaka. evet o kız bayağı yaratıcı 🙂

Sunumlar için tabak çanak almam lazım afilli afilli. Biz de var düz normal şeyler hiç sevmem normalde yeni gelin gibi sunumları ama alacağız belli :D

Posted Using LeoFinance Beta

Tipuda takıldım. Doğru ekranda mıyım? 777.PNG

Posted Using LeoFinance Beta

buna gerek yok aslında
kaç sp göndereceksin tipu'ya

Ben de diyorum neden yazmadı mesajım gitmemiş ki :)) Hepsini atmak istiyorum 267.765 STEEM var.

Steemde buldum onları linke tıkladım yaptım megersem hivede olan linkmiş buradan gitti gücüm :D

Yay! 🤗
Your post has been boosted with Ecency Points.
Continue earning Points just by using https://ecency.com, every action is rewarded (being online, posting, commenting, reblog, vote and more).

Support Ecency, check our proposal:
Ecency: https://ecency.com/proposals/141
Hivesigner: Vote for Proposal