HivePolish twitter account suspended (EN/PL)

in LeoFinance3 years ago
Było miło, ale się skończyło. Twitter widocznie poczuł się zagrożony, bo największe zasięgi zdobywałem w tematach o wolności słowa, blokowaniu kont na Twitterze i jak Hive może rozwiązać ten problem. Ostatnio dużo miałem na głowie i nie 'spamowałem' tyle co wcześniej,dlatego zasięgi spadły z poziomu 200k do tych 160k. Dla świętego spokoju spróbuję odzyskać konto, jeśli się nie uda to trudno.

It was fun while it lasted. It turns out that Twitter felt endangered, because the biggest reaches I reached were in topics of freedom of speech, blocking Twitter accounts and how hive can help solving that issue. Lately, I didn't have enough time to 'spam' as earlier, thus my reaches fell to 160k from 200k. I will try reinstating the account, but I'm not sure it's likely to happen.

Screenshot_20201225185938.jpg

Screenshot_20201225214004.jpg

The overall account stats
Screenshot_20201225194448.jpg

Take a look at the graph, you can see the peak of 200k
Screenshot_20201225194504.jpg

What I miss about twitter, I can't contact my Hive twitter friends about the whole thing. Will try to shout out @hiro-hive @trumpman @fbslo @polish.hive @nathanmars @priyanarc @theycallmedan @threespeak @lesiopm @doze @rozku

I don't know by heart hive nicks of others, so please forgive me for not calling you in person.

Posted Using LeoFinance Beta

Sort:  

A do mnie spamitator sie doczepil😀 Daje komentarze krotkie i moze dlatego.

Jeszcze będzie post o tym jak instrukcji jak odblokować konto nie da się wykonać, bo konto jest zablokowane...

Co ten Twitter. Tylko ty zostałeś zbanowany czy inne konta związane z promowaniem Hive mają podobny problem?
@osavi

Nie wiem dokładnie. Niektóre konta dostawały bany inne nie. Wiem, że poleciały Shadow bany na niektóre konta Hive

No to rzeczywiście słabo 😩