GMPD ön satış | Huobi primelist | Yüksek avantajlı ön satış platformu

in LeoFinance2 years ago

Herkese merhaba,

Huobi primelist kısaca, token ön satışı için organize oluyor ve seçerek listeleme yapıyor. Ortalama haftada 1 tane geliyor gibi düşünebilirsiniz. Bundan sonra böyle olacak demek değil tabi. Bu sayede çok yüksek getiri sağlıyor. Nasıl mı ?

50 usdt başvuru yapıyoruz. Alım hakkı kazandıysak, 50 usdt karşılığına denk miktarda token alıyoruz. Daha sonra 20x fiyatla listeleniyor gibi düşünebilirsiniz. Ben 4. kez katılıyorum. 50x ile giriş yapanda, 20x ile giriş yapanda oldu. Bu projenin direkt kendisiyle alakalı bir durum.

image.png

2 ayrı katılma yöntemi mevcut. 1. seçenek HT token tutarak katılmak. Bunun için min. 300 HT tutmanız gerekiyor, bu size garanti alım hakkı sunuyor.
Hiç vaktinizi almadan 2. seçeneğe geçiyorum, hiç birşey tutmanıza gerek yok.

Çekiliş ile katılıyorsunuz. Satılacak token miktarı 2 ye bölünüyor ve çekilişle katılacak olanlar sıraya giriyor. Kura sistemi size bir numara atıyor. Örneğin gelen numara ilk 5.000 içerisindeyse alım hakkı elde ediyorsunuz. Maks. 50 usdt alım yapabiliyorsunuz.

Direkt sonuca gelecek olursam, 50 usdt ile alım yaptığınızda 1000 ( varsayım ) usdt gibi bir değere ulaşma ihtimaliniz var. Burada ihtimal olarak nitelendirmek zorundayım tabi ama geçtiğimiz 4 satış bu değerin üzerine çıktı.

Huobi bunu bir süredir tekrarlıyor ve katılımcı sayısı çığ gibi büyüdü. Multi hesapların önüne geçmek için kimlik doğrulaması yapmak zorundasınız. Bu botlar tarafından denetleniyor yani ortalama 3-4 dk içerisinde gerçekleşiyor.
Tabi multi hesapları engellemeye yetmediği için, bu hafta 200 usdt işlem hacmi kuralı getirdi. Bunu aşmak için şöyle yapmanız gerekiyor, 50 usdt zaten satış için kullanacağınız bir miktarınız bulunmak zorunda, bu usdt karşılığında 1 coin alıyorsunuz ve hemen tekrar satıyorsunuz. Böylece hacminiz 100 usdt oluyor, işlemi tekrarladığınızda 200 usdt hacime ulaşmış oluyorsunuz. Bu kadar basit.

Tam burada yatırım danışmanı olmadığımı tekrar hatırlatmam gerek. Yatırım tavsiyesi vermiyorum sadece başımdan geçenleri aktarıyorum. Burada taşıdığımız risklere gelecek olursak,

  • 50 usdt attığımız borsa kapanabilir.
  • Kimlik bilgilerimizi paylaştığımız için, borsa hacklenmesi vb. durumlardan etkilenebiliriz.

Bu riskler diğer tüm borsalarda mevcut olduğu için ve huobinin 8 yıllık geçmişinde bu tarz bir olay görmediğim için, ben bu riski dikkate almıyorum ve katılıyorum.

Üzerinden geçiyorum;

  • Kimlik doğrulamamı yaptım.
  • Hesabıma 53 usdt attım.
  • Spot işlemlerde 200 usdt hacim yaptım.
  • Satış için süre bekliyorum.
  • Satışlar açıldığında etkinliğe katılıyorum.
  • 50 usdt yi hesabımdan çekiyor.
  • Eğer alım hakkı bana çıktıysa 50 usdt değerinde coin gönderiyor.
  • 2 saat sonra alış-satış paritesi açılıyor ve örneğin 1000 usdt karşılığında satıyorum.
  • Eğer alım hakkı kazanamadıysam, 50 usdt tekrar geri geliyor.

Daha önce gelen ön satışlara göz gezdirelim.

  • IMBX ön satışı 200 usdt alım hakkı verdi, alan arkadaşlar 150.000 TRY karşılığında sattı. Ben buna katılmadım canlı yayın üzerinden izledim. Ve bu sayede katılma kararı aldım.
  • NGL 50 usdt alım hakkı verdi 2500 usdt karşılığında satış yapıldı.
  • BICO 50 usdt alım hakkı verdi 2500-3000 usdt aralığında satış fırsatı verdi.
  • RIFI 50 usdt alım hakkı verdi 2000 usdt satış fırsatı verdi.
  • UNB 50 usdt alım hakkı verdi 750 usdt aralığında satış fırsatı verdi.

Gamespad ön satışına katılıyorum ve sonuçları buradan paylaşacağım.

0.05 usdt ile ön satışa çıkıyor, çekiliş yöntemiyle maks. 50 usdt alabiliyoruz.

Oyunlar için kuluçla merkezi oluşturmayı hedefliyor. NFT ler için bir pazar yeri organize etmeyi hedefliyor. Kademe sistemiyle yeni bir lanchpad oluşturmayı hedefliyor.

Ne kadar ilgi görecek merakla bekliyorum.

Eğer huobi üyesi değilseniz referans linkimi buraya bırakıyorum. Referansımla kayıt olursanız komisyon indirimi kazanmama yardım edebilirsiniz.

https://www.huobi.com/tr-tr/topic/double-reward/?invite_code=39zs3223

Görüşmek üzere...

Posted Using LeoFinance Beta