You are viewing a single comment's thread from:

RE: How much Hive have high rep Hivers earned?

in LeoFinance2 years ago

jo je jak ve hrách dojít s postavičkou na lvl 99 se mi nikdy v DiabloII nepovedlo :D

u mě je to těžký já investoval do steemu a ten šoupal do hlasovacích robotů jeden rok když to bylo výnosný :D
ale počítáš správně já na lvl 71 mám podle mě tak 20k vypsaných i stěma botama i když hivestats ukazují jen 10k za celou dobu... ale možná je to tím že nepočítají steemití blockchain

a pak je tu cena poměr hive:HBD fak těžký kalkulace, ale podle mě na to někde bude njaká křivka na nějakých stránkách třeba na hive wiki nebo steem wiki...

Sort:  

No těch faktorů je v tomhle fakt hodně, takže dobrat se nějakých konkrétních správných čísel je asi v podstatě nemožné :) Pokud někdo používal bid boty opravdu hodně, tak bude mít vysokou reputaci a "na papíře" i dost velké total rewards, i když ve skutečnosti jich měl o dost méně, protože je protáčel v těch botech, což už ale nikde zaevidováno není :)