Sort:  

Chápu naprosto :D

Tak už jsem se trochu uklidnil :D No jako byl to masakr, co si budem povídat... Za stavu 3:1 pro nás už nás všichni viděli ve finále, slavíc ukončení dvacetileté nymburské tyranie, což se teda nakonec povedlo, ale po úplně jiném průběhu :D Basketbal je krásný sport :) Za mě fakt škoda, že jste to tam nedotáhli i vy, už jen kvůli fanouškům. Děčín má malou halu a není jisté, jestli nám vůbec nechají nějaké vstupenky, navíc je to fakt šílená štreka... Hrát to finále s váma a v pořádné hale, troufnu si tvrdit, že by od nás dorazilo několik stovek fanatiků a rozpoutali bysme tam slušné peklíčko... O výjezd do Děčína se ani pokoušet nebudu, byť to mám z Prahy o poznání blíž než z Opavy. Zato ty naše dva domácí zápasy si ujít nenechám, v sobotu vyrážím směr Slezsko ;) Bude to řežba, ale věříme, že už to dotáhneme do konce. Hlavně těm starším klukům kolem Šíři bych ten titul strašně přál. Uvidíme :) Vám každopádně aspoň hodně štěstí v sérii o bronz. Nymburk je teď psychicky hodně dole, můžete je porazit.

No škoda to je, ale po tom prohraným pátým utkání v Děčíně jsem s tím nepočítal. Taková odlehčená fun story trochu bokem - Letos jsme se bavili na MČR s head coachem našich kluků, že letos všechno, co si myslíme a naplánujeme, se stane přesně opačně... a teď jsem si tak uvědomil, že jsme prohráli se Slunetou a vyhráli nad Děčínem. Přesně opačně, jak "Áčko". Nám to holt letos není souzený. :D

Každopádně já fakt doufám, že to už fakt dotáhnete. Byla by fakt škoda, bejt v tý historii zapsaný "jen" tím, kdo po dvou dekádách ukončil tu hegemonii Nymburku. Jako úspěch to samozřejmě je obrovskej, o tom žádná! Ale bylo by to asi takový hodně hořkosladký, kdyby to zlato nakonec necinklo...

Jo, u vás taky vidím jako zlomový ten pátý zápas. To hráli poprvé bez Nicholse a psychologická výhoda byla na vaší straně... Děčín je ale (zvlášť doma) extrémně tvrdý a houževnatý tým a to, co jim chybí na kvalitě, prostě urvu silou a nasazením. Na tom mají svou hru založenou už roky. Jsem zvědav, kolik nám ještě zbylo sil a jak se tam s tím u nich popasujem. Většina z našich opor jsou už třicátníci, tam holt ta regenerace probíhá o něco pomaleji než u mladých pušek... Každopádně věříme, že to dotáhneme. Když už jsme vyřadili vítěze základní části i vítěze nadstavby, tak nás přece nějaký Děčín nezastaví, že jo :)

No můžu ti říct, že to tak maj od mládeže. Holt Válečníci :)

Ale mně jsou tim jako sympatický, že mají nějakou klubovou identitu teda, se přiznám... Držet palce ale budu samozřejmě Opavě. Nic jinýho bych si ani nedovolil :D

Jo, já je taky respektuju. I fanoušky mají dobré.

Dík :)