Pastor (polak) wywala na zbity pysk milicję sanitarną z kościoła!

in Folwark3 years ago

Jak ja bym chciał żeby mój ksiądz miał tyle odwagi i zastosował w praktyce rozdział państwa od kościoła wywalając milicjantów, którzy przyjechali z powodu uprzejmego donosu.

Sort:  

Kanada i wszystko jasne ;)

Aaaa Kanada! Ja w pierwszej chwili pomyślałem, że Niemcy, skoro była mowa o gestapo... Ale fakt - bardziej przypomina to Kanadę.

Funkcjonariuszka gestapo ma liść klonowy na mundrze :D

A ja głupi pomyślałem, że Niemcy mają traumę i tak na nich podziałały zaklęcia: gestapo i nazi. Swoją drogą to w Kanadzie zdaje się były te badania wśród studentów, z których wynikało, że naziści to Polacy...

No i tak to powinno wyglądać w sklepach i restauracjach... Problem jednak jest taki, że pastor może sobie pozwolić na to bo mu tak na prawdę nic nie zrobią, a firmy jednak mają pod górę bo potem będą mieć problemy z koncesjami itd... To tylko pokazuje jakiego raka sobie wyhodowaliśmy w postaci rządów w różnych krajach.
Urzędnicy i politycy do zwolnienia!

W kanadzie możne i tak ;) ale u nas w Polsce księża boją się bardziej jak przedsiębiorcy. U mnie przy drzwiach stoi kapo z notesem i zapisuje ilu ludzi weszło do kościoła jak limit się skończy to drzwi są zamykane na klucz...
I tu Ci przyznam rację nawet jako osoba sympatyzująca z ruchem narodowym i silną władzą państwową, że zaszliśmy o krok za daleko i trochę w niewłaściwą stronę z tą potęgą władzy.

 3 years ago  Reveal Comment

W europie dostają pieniądze na remont zabytków. Duża cześć zabytków aby je zrobić zgodnie ze sztuką wymaga tak ogromnych pieniędzy, że kościołów na to nie stać. Niezgodnie ze sztuką robić zabrania prawo o zabytkach to dlatego kościoły dostają kasę. A stara prawda mówi nie ma nic za darmo. Kto płaci ten wymaga

 3 years ago  Reveal Comment

Polacy dają wszędzie radę...jak to było?

Polskę szczególnie umiłowałem, a jeżeli posłuszna będzie woli mojej, wywyższę ją w potędze i świętości. Z niej wyjdzie iskra, która przygotuje świat na ostateczne przyjście moje

Co na to pastor z Kanady

Chyba jeszcze za mało dostaliśmy w d...sko żeby się obudzić