Towarzyszka Żukowska ze skrajnej lewicy być moze dostanie pozew za pogardzanie przedsiębiorcami

in Folwark3 years ago

Sam poczułem się pogardzony! ta pani stosuje "mowę nienawiści" według ich własnych standardów. Będę śledził postępy konsultacji prawnych i jak tylko zbiórka na prawników ruszy zamierzam wpłacić, aby towarzyszkę przeczołgać przed sądem.
"Właśnie została przekroczona kolejna granica pogardy, jaką przejawiają niektórzy politycy w stosunku do przedsiębiorców. Pani poseł oberwała w komentarzach w sieci, ale moim zdaniem to zbyt mało i warto by napsuć jej krwi nie tylko medialnie, ale również sądownie. W związku z tym mam proste pytanie:
CZY WPŁACILIBYŚCIE CHOĆ PO KILKA PLN NA ZRZUTKĘ, Z KTÓREJ 100% FUNDUSZY POSZŁOBY NA ZAANGAŻOWANIE PRAWNIKÓW I BATALIĘ SĄDOWĄ PRZECIWKO TEJ PANI?
Jak konkretnie - to przed ewentualnym odpaleniem zbiórki skonsultujemy z wyspecjalizowanymi w tej działce prawnikami, aby pocisnąć możliwie najmocniej."

2022-01-04 10_24_08-Facebook – Brave.jpg

Sort:  

Mi szkoda kasy na bzdurne pozwy, też jestem urażony (choć jestem bieda-firmą januszeksem od 2 miesięcy), ale chyba tylko w jednej sprawie pyknął pozew o naruszenie dóbr osobistych poprzez obrazę większej zbiorowości ludzi - nie musisz zgadywać chodziło o sędziów. Któryś tam polityk PiS czy Ziobro obraził, ze sędziowie to złodzieje.
Morał z tego jest taki, ze taki pozew przedsiębiorców nie ma raczej szans.
Inną sprawą bo samą dolegliwością może być wykorzystanie mechanizmu SLAPP czyli wnosić pozwy, gdyż samo to jest uciążliwością. Ciekawe by było, gdyby ta grupa udostępniła pozew przeciwko Żukowskiej że jej danymi ztak by każdy mógł wnieść pozew plw swoim okręgu, bo tu miało miejsce naruszenie tych dóbr 😉 100 pozwów po 2000 zł na WOŚP i będzie organizować zbiórki na legal defence team.
A smieszne jest też to, ze sama Żukowska jest utrzymankiem rodziców, którzy prowadzą bieda-spółkę (KRS 0000276864) o kapitale zakładowym ponad 1 mln a obrocie za 2020 ze sprzedaży 50 tys. Zł

Masz dobry plan ;) podsunę to na grupie :)
Ja jestem "bieda przedsiębiorcą" od 18 roku życia.

Ominęło mnie to, ale rację ma jej kolega partyjny Miller, że dla niej milczenie nie jest złotem, a szansą.