You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ściana

in Folwark3 years ago

no i jeszcze druga kwestia to taka że to co juz wypłaciłem to moje.. to min dzięki hive i steem pozyskałem np środki na inwestycje w inne krypto i trading które teraz przynosza mi rocznie pewien dodatek do portfela... bez tego nie miał bym nic a tak np mam cokolwiek... zanim np za moje wpisy na blurt zarobię chociażby połowe tego co np dzięki twoim upom tutaj, to mogą minąć lata o ile w ogóle się to wydarzy.. nawet jeśli poshadowbanuja czesc moich postów to i tak wyjdę na tym lepiej niż jak bym pisał np na twitterze czy też fb albo gdzeis na jakims blogu w nadziei na zyski z reklam... i podejrzewam ze finansowo i tak lepiej niż np na blurcie jak na razie... nie wspominając już o tym ze nie będę tam miał dla kogo nawet pisać... wiesz.. wszystko fajnie ale z żoną chcemy se w końcu postawić dom z dala od tego syfu co sie teraz dzieje i wolałbym to zrobić np zanim nie będę mógł niczego kupić bo nie będę niczego miał i "będe szczęśliwy" jeśli wiesz o co mi chodzi... dzieciak ma już 4 lata latka lecą... a jak nie powstrzymamy globalistów to i tak pozamykają wszystkie blurty slurty i będzeimy mogli grzecznie tylko pisac na fbuczkach jak oczywiście przedstawimy im zaświadczenie o covid bo wiadomo żę "antyszczepiokowcy" mogą zarażać nawet przez kabel...

Sort:  

nie no spoko ja to rozumiem. sam zerknąłem z ciekawości i coś wrzuciłem bo zainteresowało mie nieco odmienne podejście do ekonomii tam i to jak to działa także pewnie tam powrzucam stare wpisy i poobserwuje.. tyle tylko że tak jak pisałem niedobrze że się rozpraszamy.

ja to widzę tak że właśnie jak sie przeniesiesz a za toba być moze jakiś twój znjomy o kßórym wspominałeś i np @sztorm i być moze jeszcze pare osób to pewnie ci co dotychczas nie mieli oporów to zaczną shadowbanowac właśnie tych co tu piszą niewygodne rzeczy bo kto im powie niet? a druga kwiestia że nikt tu oczywiście takich upów nie rozdziela jak piszesz o takich "szczegółach" że 200 000 ludzi zabitych w Polsce przez lockdown... trzeba pisac np o tym że twój kotek wabi się burek i jest najukochańszy albo wrzucić relację z wycieczki wtedy masz z razu 50 dolców ;] i tym sposobem właśnie z za tego muru o którym piszesz będziemy mieć jeszcze dodatkowo raidy covidiańskich inkwizytorów + niższe zarobki i wtedy pewnie zarówno ja jak i inni się wyniosą i tak skończy sie to co tu zbudowaliśmy i ogólnie społeczność Polish, Zostaną pewniej jedynie ci co na pl piszą po angielsku i o neutralnych tematach... Ew wychwalają wspaniałość walki z krową..

Oczywiście inna kwestia że fakt że tak się to właśnie potoczy to dowód na to ze ta cała "zabawa" w społeczność itd to wciąż kolos na glinianych nogach opierający się na tym samym co wszędzie czyli hajsie i poprawności politycznej ale to już inna bajka... a z drugiej strony no nazwijmy to po imieniu .. to jest wojna o wolność słowa i wolność ekonomiczną, a to co budujemy na wojnie zawsze jest kruche...