You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kilka słów o promocji Hive, nie jest dobrze

in Folwark3 years ago

Na YT nigdu nie próbowałem. Jak już to pisałem do dwóch osób osobiście nie w komentarzu więc nie mogę potwierdzić.
Wogole wydaje mi się że Hive ma średnia propozycje dla youtuberów, to jednak jest platforma blogowa. 🤔 Było u nas dwóch takich bardziej znanych youtuberów ale znikli (próbowałem nawet do nich pisać ale bez powodzenia). Zresztą chodzą słuchy że Trump robi alternatywę dla Twittera i dla YouTube więc coś czuję że jak już to tam przejdą prześladowani...

Sort:  

Tak wiem, że coś dłubie. Znając Trumpa albo będzie hit albo kit. Jednak u Trumpa na 99% będzie cenzura prewencyjna dla lewaków. Pomimo ogromnej niechęci do lewactwa, które wyrządziło w mojej rodzinie wiele krzywdy, ja żadnej cenzury nie lubię (o ile nie łamią prawa) powinni wszyscy pisać co chcą.

No zobaczymy, na razie zapowiada że nie będzie cenzury chyba żeby ktoś łamał prawo. Osobiście nie wiem po co nowy Twitter skoro jest gab. Wystarczyłoby w niego zainwestować czy coś. Po co nowa marka aplikacja strona... To jest znowu dzielnie się... No ale może nie mam racji i będzie podwójny hit ;)

Aha właśnie aplikacje! hehe taki Carbon ciągle nie dostępny na IOS bo nie spełnia standardów apstor Tak samo będzie z aplikacjami Trumpa... tu trzeba dobrać się do całego jądra systemu. Bez instalowania darmowego i niezależnego oprogramowania na każdym telefonie nie da się walczyć z cenzurą. Neomarksiści kulturowi posiadają zbyt dużą cześć świata...

 3 years ago  Reveal Comment

hive to blockchain i mamy tu 3speaka. z tego co wiem on tez jest blokowany przez google.