You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moята колекция от мандали част първа (My mandalas collection part one)

Много, много ми беше интересен поста.
Знам за мандалите, до толкова, че ми грабват очите и сърцето.
Мислила съм си, де да можех и аз да създам тази красота с ръцете си, излязла от сърцето ми, но.....
Никога не съм се замисляла, какво изобразяват.
Не съм се замисляла върху това, че изобразяват структура на кристалите...
Прекрасно е!
Благодаря! 💕💕💕💕💕

Sort:  

Радвам се че публикацията ви е полезена! 🙏🙏🙏
Техниките за създаване на мандали са много, като някои от тях не изискват много време, и пак ще имат същата изразителност както и по-дълго създаваните ☀️☀️☀️
Мога да споделя някоя от техниките за направата им. Една от тях е със снимки на кристали, цветя, корали или други природни красоти. Дадената снимка се обработва чрез програма или повече програми за обработка на снимки 🍀🍀🍀

Ако аз искам да нарисувам мандала и нямам опит, как започвам 💕💕💕

Влизате в https://www.tuxpi.com/ , натискате "start photo editing", качвате снимка на кристал, цвете или корал да речем, след което ще намерите в менюто като скролнете по-надолу опцията "kaleidoscope", натиснете на нея и от там вече лесно ще се ориентирате как се генерират мандали от снимки. :))) Друг вариянт ако искате да я нарисувате на хартия може да започнете с една точка в центъра на лист, след което се рисуват няколко допълнителни външни кръга, след като са готови можете да започнете да рисувате около центъра един фид форми, във вторият кръг други, ии така докато мандалата добие завършен вид! :)))
Желая ви приятно творене!! 🍀🍀🍀🍀

Ех, че хубаво! Благодаря!